17:44 1403/04/06

تاکید لاری بر لزوم همزیستی هوشمندانه با ویروس کرونا

صافی نیوز/ سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم همزیستی هوشمندانه با کرونا بر رعایت نکات بهداشتی هنگام خرید تاکید کرد و گفت: فراموش نکنید در طول فرایند خرید از هرگونه تماس دست با دهان و بینی و چشم‌ها به طور جد خودداری شود.
no-photos

به گزارش صافی ، دکتر سیما سادات لاری، گفت: با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا در جهان و عدم کشف دارو و واکسن قطعی برای درمان بیماری تاکنون، لزوم همزیستی هوشمندانه با ویروس کووید۱۹ امری اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: توصیه ما به کلیه هموطنان عزیز کشورمان این است که تا حد امکان به صورت مجازی نسبت به خرید کالا و انجام کارهای مورد نظرشان اقدام کنند، افراد مسن و کسانی که بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت و فشارخون دارند از رفتن به مراکز خرید خودداری کنند.

لاری ادامه داد: در صورت نیاز به خرید حضوری به شکل جمعی به خرید نروید، ساعت‌های خلوت و کم تردد را برای خرید انتخاب کنید و از حصور در فروشگاه‌های شلوغ و با سیستم تهویه هوایی نامناسب جدا خودداری کنید. همچنین حتما از ماسک استفاده کنید و نسبت به رعایت اصول فاصله‌گذاری مناسب ۱.۵ تا ۲ متر اقدام کنید.

وی با تاکید بر عدم لمس نمونه اجناس و کالاها، اظهار کرد: همچنین بهتر است برای پرداخت پول از دستگاه‌های کارتخوان استفاده شود. فراموش نکنید در طول فرایند خرید از هرگونه تماس دست با دهان و بینی و چشم‌ها به طور جد خودداری شود.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت