23:27 1403/04/03

ترامپ برای دریافت گزارش انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا به کاخ سفید بازگشت

صافی نیوز / رسانه های آمریکایی اعلام کردند که دونالد ترامپ برای دریافت گزارش انتخابات ۲۰۲۰ توسط مشاوران به کاخ سفید بازگشته است.
no-photos

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، ترامپ بعد از بازگشت به کاخ سفید توسط مشاوران خود در مورد نتایج روز انتخابات سوم نوامبر (۱۳ آبان) مطلع خواهد شد. 

یک منبع آگاه در کمپین انتخاباتی ترامپ گفت: رییس جمهوری الباقی ساعات را در کنار خانواده و مشاوران اخبار انتخابات را دنبال خواهد کرد. 

گفته می شود که تیم رییس جمهوری آمریکا اتاق جنگی را برای نظارت بر نتایج انتخابات ۲۰۲۰ در ساختمان دفتر اجرایی آیزنهاور در کنار کاخ سفید ایجاد کردند. 

“تیم مارتو” مدیر ارتباطات ستاد انتخاباتی ترامپ گفت: اتاق جنگ باید در نزدیکی رئیس جمهور باشد و ایجاد این اتاق هیچ هزینه ای برای مالیات دهندگان آمریکایی نداشته است. 

مارتو با رد ادعای تبدیل کاخ سفید به کمپین انتخاباتی ترامپ افزود: همه هزینه تجهیزات این اتاق از جمله وای فای و رایانه توسط کمپین انتخاباتی پرداخت شده و هیچ یک از کارمندان کاخ سفید در این اتاق به کار گرفته نشده اند. 

تنها تا ساعاتی دیگر پنجاه و نهمین انتخابات آمریکا به پایان میرسد و تا کنون هیچ خبر رسمی در مورد پیروزی هر یک از نامزدهای انتخاباتی این دور منتشر نشده است.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت