6:56 1403/04/03

با شگردهای شکارچیان مخوف زنان آشنا شوید

صافی نیوز/ چندی قبل هشتگی در فضای مجازی به راه افتاده بود که دختران و زنانی را که مورد تعرض و آزار جنسی قرار گرفته بودند، تشویق می‌کرد پرده از این ماجرا بردارند. به دنبال این هشتگ، سریال آزار و اذیت‌های مردی به نام «کیوان. الف» از سوی قربانیان یکی یکی برملا شد و هر دختری با انتشار ماجرایی، راز آزار‌های خود از سوی این جوان را فاش کرد.
no-photos

او خیلی زود توسط پلیس بازداشت و مشخص شد این متجاوز سریالی دختران دانشجو را به شکل‌های مختلف به خانه‌اش می‌کشانده و بعد با خوراندن نوشیدنی مسموم به آن‌ها تجاوز می‌کرده است. امروز در کنار بررسی آخرین جزئیات پرونده این متهم، به سراغ پرونده‌های مشابه پر سر و صدای چند شکارچی زنان و دختران رفته و در پایان هم درباره شگرد‌های مشترک آن‌ها نوشته ایم.

ماجرا و آخرین وضعیت پرونده کیوان. الف
پس از آن که اوایل شهریور در فضای مجازی توییتر و اینستاگرام هشتگی با عنوان تجاوز خبرساز و جنجالی شد، برخی که به گفته خودشان قربانی تجاوز شده و تاکنون جرات نکرده بودند شکایت کنند، در فضای مجازی خاطرات سیاه شان را از لحظاتی که قربانی تجاوز شده بودند، افشا کردند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت