23:36 1403/04/03

دیوید بکام؛ ترسناک یا خنده‌دار؟

صافی نیوز/ دیوید بکام بازیکن اسبق منچستریونایتد و رئال مادرید این روزها به عنوان مالک باشگاه اینتر میامی در لیگ آمریکا فعالیت می کند و البته سعی می کند که وقت آزاد خود را حتی المقدور با خانواده اش سپری کند.
no-photos

به گزارش صافی به نقل از  فوتبالی، شنبه شب بازیکنان فوتبال در سرتاسر دنیا تصاویر زیادی از خودشان در شبکه های اجتماعی به مناسبت هالووین یا همان روز وحشت منتشر کردند. امسال شیوع ویروس کرونا باعث شد تا جشن هالیوود در سرتاسر دنیا متفاوت از هر سال باشد چرا که امکان برگزاری جشن به صورت گروهی برگزار نبود اما با این وجود شخصیت های مختلف سعی کردند که گریم های متفاوتی داشته باشند و تصاویری از خودشان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و سر هواداران خود را گرم کنند.
یکی از جالب ترین گریم ها مربوط به دیوید بکام بود. بکام در سالهای اخیر با وجود آن که سنش بالا رفته اما همچنان یکی از محبوب ترین شخصیت های فوتبالی در کل دنیاست که هر حرکتش با واکنش های زیادی همراه می شود. دیوید تصویری از خودش در کنار دخترش هارپر منتشر کرده است که البته خیلی از هواداران بکام می گویند که از این تصویر نه تنها وحشت نکرده اند بلکه حسابی خندیده اند چرا که بکام به جای آن که ترسناک شود، بامزه و خنده دار شده است!

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت