7:34 1403/04/06

کاخ سفید مدعی “پایان کرونا” شد

صافی نیوز / با وجود آمار روزافزون مبتلایان و تلفات ناشی از کرونا در آمریکا، دفتر علم و فناوری کاخ سفید گفته دولت ترامپ به این بیماری خاتمه داده و آن را به عنوان دستاورد برتر دولت وی به ثبت رسانده است.
no-photos

به گزارش صافی به نقل از فارس، به نوشته وبگاه خبری-تحلیلی «هیل»، بر اساس یک بیانیه رسمی که قرار است، دستاورد‌های علمی دولت ترامپ را برشمارد، دولت دونالد ترامپ مدعی شده که «اقدامات قاطعی را برای به کار گرفتن دانشمندان و متخصصان بهداشتی در دانشگاه‌ها، صنایع و همچنین دولت برای درک، درمان و شکست این بیماری اتخاذ کرده است».

این در حالی است که آمار کلی مبتلایان و تلفات ناشی از این بیماری کشنده، در آمریکا به طور روزانه در حال افزایش است.

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز» در ۲۴ ساعت گذشته با ابتلای دست‌کم ۷۵ هزار و ۹۳۰ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به هشت میلیون و ۷۷۸ هزار و ۶۸۰ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، دست‌کم یکهزار و پنج نفر دیگر در آمریکا بر اثر ابتلا به «کووید-۱۹» جان خود را از دست دادند تا شمار کلی قربانیان این ویروس ناشناخته در این کشور به ۲۲۶ هزار و ۷۱۱ نفر برسد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت