13:57 1403/04/06

پزشک ۵۰۰ تومانی میبد درگذشت

صافی نیوز / پزشک خیر میبدی که از بیمارانش فقط ۵۰۰ تومان حق ویزیت می‌گرفت و اخیراً به دلیل ابتلا به کرونا در بستری بیماری افتاده و مردم شهرش را نگرانی سلامتی‌اش کرده بود، امروز به دیار باقی شتافت.
no-photos

به گزارش صافی به نقل از ایسنا، دکتر «محمد آقایی میبدی» که به دکتر ۵۰۰ تومانی نیز معروف بود و از بیماران بی‌بضاعتش بدین نحو حمایت مالی می‌کرد، صبح امروز در اثر ابتلا به بیماری کرونا در گذشت.

دکتر «ذبیح الله برجسته» مدیر بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد ضمن تایید این خبر اظهار کرد: متاسفانه از دو شب قبل، علائم حیاتی دکتر آقایی به شدت دگرگون شد و وخامت حال وی باعث شد که  مقارن ساعت هفت صبح امروز سه‌شنبه ششم آبان‌ماه، دیار حق را لبیک گفته و مردم میبد را در فقدان خود عزادار کند.

وی ضمن تسلیت این ضایعه به خانواده و مردم شریف میبد، بیان کرد: مرحوم آقایی به دلیل ابتلا به کرونا و داشتن بیماری زمینه‌ای، از قریب ۲۰ روز قبل در بیمارستان امام جعفر صادق علیه السلام میبد بستری و به دلیل وخامت حال، ۱۲ روز نیز در آی‌.سی‌.یو تحت مراقبت ویژه قرار داشت.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت