3:39 1403/04/06

۸ رفتار در دوران کودکی که نشان دهنده کمک خواستن است

صافی نیوز / کودکان مانند بزرگسالان، فراز و نشیب های خاص خود را دارند. آنها می توانند بسیار حساس باشند و به دلیل مسائل یادگیری یا محیط خانوادگی آنها احساس اضطراب کنند. علاوه بر این، عدم توجه می تواند پرخاشگری و بیش فعالی در کودکان را برانگیزد.
no-photos

در ابتدا شناخت این رفتارها مهم است و باید سعی در رفع این رفتارها داشته باشیم. ما در این مقاله اطلاعاتی درباره شایع ترین رفتارهای نادرست در کودکان را جمع آوری کرده ایم که می تواند به شما در درک بهتر آن رفتارها کمک کند.
۱- کودک شما پرخاشگری میکند و شما را گاز میگیرد:
پرخاشگری در کودکان نوپا را می توان با پیشرفت مغز آنها مرتبط دانست. ساده بگوییم، اگر کودکتان پرخاشگری کرده و شما را گاز میگیرد به این دلیل است که مغز کودک شما در مرحله ساختار یافتن و به دست آوردن مهارت استدلال و تفکر منطقی است. گاز گرفتن و پرخاشگری بازتاب منفی از شیوه و سبک تربیت شما نیست. آنها ممکن است یک اسباب بازی را به سر شما پرتاب کنند ، در حالی که شما سعی می کنید آنها را ببوسید. کودکان نوپا ظرفیت کافی مغزی برای کنترل خود ندارند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت