3:10 1403/04/08

علت عقب افتادن نرخ سکه از دلار

صافی نیوز / سکه با وجود رشد از روند هفتگی دلار جا ماند. بهای هر سکه طرح جدید پنجشنبه گذشته در سطح بی‌سابقه ۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قرار گرفت و به این ترتیب رشد ۱۵۰ هزار تومانی را در مقیاس هفتگی ثبت کرد.
no-photos

به گزارش صافی به نقل از تجارت نیوز، سکه با وجود رشد از روند هفتگی دلار جا ماند. قیمت سکه طرح جدید پنجشنبه گذشته در سطح بی‌سابقه ۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قرار گرفت و به این ترتیب رشد ۱۵۰ هزار تومانی را در مقیاس هفتگی ثبت کرد. صعود ۲ درصدی سکه در شرایطی رقم خورد که دلار به جهشی ۵/ ۴ درصدی دست یافت.
علاوه بر ثبات نسبی طلای جهانی در ابتدای کانال ۱۷۰۰ دلار، می‌توان بازدهی بیشتر سکه از دلار طی سه ماه اخیر را از عوامل کندی سرعت رشد سکه در هفته اخیر دانست.

سکه از ابتدای سال تا پنجشنبه گذشته بازدهی ۲۹ درصدی داشته اما دلار رشدی معادل ۱۷ درصد را ثبت کرده است و طبق نظر تحلیلگران احتمال اینکه با اتکا به افق مثبت برای طلای جهانی به این روند ادامه دهد کم نیست.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت