12:02 1403/04/06

شوهرم مدام به من می گوید که تو نمی‌فهمی و نظر نده!

صافی نیوز / خانمی 48 ساله‌ام و شوهری 54 ساله دارم. شوهرم احترام من را نگه نمی‌دارد. مردی اهل زندگی است اما با من، با احترام حرف نمی‌زند. مدام می‌گوید: تو نمی فهمی، عقلت نمی‌رسه، تو فلان مسئله که به تو ربطی نداره، نظر نده و …. . جلوی دیگران خیلی کمتر ولی باز هم از دهانش در می‌رود. چه کنم؟
no-photos

پاسخ
مهارت‌های ارتباطی خوب، یکی از مهم‌ترین عوامل رضایتمندی همسران از یکدیگر در زندگی‌مشترک است. مهم‌ترین اشتباهی که بیشتر افراد به آن دچار می‌شوند این است که وقتی می‌خواهند به همسرشان بفهمانند فلان رفتارش درست نیست، سعی می‌کنند وی را تغییر دهند؛ به همین دلیل در این کار شکست می‌خورند. پس دست از تلاش برای تغییر و اصلاح همسرتان بردارید؛ طبق نظریه انتخاب گلاسر بهتر است این واقعیت را بپذیرید که تنها یک چیز در دنیا تحت کنترل شماست و آن «خودتان» هستید. مخاطب گرامی، گاهی رفتارهای تحقیر آمیز همسرتان از احساس کمبود، کینه توزی یا تحقیر در گذشته یا مشکلات شخصیتی وی ناشی می‌شود و نکته مثبتی که در قسمتی از پیامک‌تان بیان کردید که ایشان مردی اهل زندگی هست همین نکته می‌تواند برای اصلاح و بهبود رابطه شما و همسرتان کمک کننده باشد. با این توضیحات و برای بهبود این رابطه چند مورد را خدمت‌تان عرض می‌کنم.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت