14:08 1403/04/08

اجرای طرح سنجش سلامت کلاس اولی با یک ماه تاخیر

صافی نیوز/ وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح غربالگری و سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان، طرحی مدرن و با ارزش است و البته امسال با توجه به شرایط شیوع کرونا با یک ماه تأخیر برگزار می‌شود.
no-photos

به گزارش صافی ، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در سی‌ودومین جلسه شورای سازمان آموزش و پرورش استثنایی اظهار ‌کرد: در این جلسه با ارائه گزارش عملکرد سازمان آموزش و پرورش استثنایی، تصویری خوبی از اقدامات سازمان منعکس شد که معطوف به اهداف و برنامه‌های اصلی سازمان بود.

وی افزود: بسته‌های تحولی در نظر گرفته شده، جهت‌گیری‌های روشنی به سمت هدف‌های روشن و مشخص دارد و اجرای آنها تحولات خوبی در آموزش کودکان با نیازهای ویژه به همراه دارد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سیاست تلفیقی، طرح خوبی است که دانش‌آموزان با نیازهای ویژه را برای حضور در اجتماع آماده می‌کند، گفت: طرح مهارت آموزی در مدارس استثنایی که ریاست جمهوری نیز بارها بر اجرای آن تأکید کرده‌ است مورد توجه قرار گیرد و پیگیری شود.

حاجی میرزایی تصریح کرد: طرح غربالگری و سنجش نوآموزان در بدو دبستان طرحی مدرن و با ارزش است و البته امسال با توجه به شرایط شیوع کرونا با یک ماه تأخیر برگزار می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: لازم است با تعامل و ارتباطات، فضای مناسب‌تری برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه فراهم کنیم تا خاطر خانواده‌ها جمع باشد که فرزندشان از خدمات آموزشی و پرورشی خوبی برخوردار هستند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت