9:57 1403/04/06

جیب‌ بر متروی امام خمینی به دام افتاد

صافی – فرمانده یگان انتظامی متروی تهران بزرگ از دستگیری یک جیب بر در ایستگاه متروی امام خمینی (ره) خبر داد که از وی سه دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.
no-photos

سرهنگ علیرضا راقی فرمانده یگان انتظامی متروی تهران بزرگ اظهار کرد: با شکایت‌ تعدادی از شهروندان و مسافران متروی تهران در خصوص سرقت تلفن‌های همراهشان در ایستگاه متروی امام خمینی (ره)، تیمی از ماموران این یگان برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده از محل سرقت و همچنین اظهارات شاکیان و شاهدان ماجرا، چهره متهم شناسایی شد و ماموران پلیس برای دستگیری سارق، اقدامات خود را آغاز کردند.

فرمانده یگان انتظامی متروی پایتخت: ظهر روز گذشته سارق شناسایی و در یک عملیات ضربتی هنگام سرقت از یک شهروند دستگیر و برای تحقیقات به مقر انتظامی مستقر در ایستگاه مترو، منتقل شد.

سرهنگ راقی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات به جرم خود مبنی بر سرقت از شهروندان و مسافران در ایستگاه‌های مختلف متروی تهران اعتراف کرد و در بازرسی از وی سه دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه به همراه ۲ دستگاه سیم کارت بدون غلاف، کشف شد.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت