17:07 1403/04/04

پیشنهاد جدید نمایندگان مجلس به رئیس دستگاه قضا

صافی نیوز/ رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان ضمن تشریح جزئیاتی از دیدار نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضائیه، از پیشنهاد جدید نمایندگان مجلس در جلسه با رئیس قوه قضائیه برای تشکیل دفتری حقوقی در این قوه برای پیگیری حقوقی و مسائل مالی فرهنگیان خبر داد و خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی در این جلسه از تشکیل چنین دفتری استقبال کرد.
no-photos

به گزارش صافی ، جبار کوچکی‌نژاد رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌‌وگویی با اشاره به جزئیاتی از نشست تعدادی از نمایندگان فرهنگیان و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رئیس قوه قضائیه، گفت: در بخشی از این جلسه که حدود ۴ ساعت ادامه داشت، مباحثی پیرامون صندوق ذخیره فرهنگیان و تخلفات صورت‌گرفته در این صندوق نیز مطرح شد.

وی افزود: رئیس قوه قضائیه در این نشست اعلام کرد که با رعایت تمامی موازین قانونی به پرونده تخلفات در صندوق ذخیره فرهنگیان رسیدگی شده و بخشی از پول‌هایی که چپاول شده بود، به این صندوق برگشته است.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اضافه کرد: براساس پیگیری‌ها و گزارش‌های هیئت تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، برای نزدیک به ۲۰ متهم پرونده این صندوق احکامی صادر شده است.

کوچکی‌نژاد با اشاره به جزئیاتی از ارقام برگشت‌داده‌شده به صندوق ذخیره فرهنگیان، اظهار داشت: قسمتی از این پول‌ها مربوط به سپرده‌های فرهنگیان در این صندوق است که طبق اساسنامه صندوق، سهامدار آن محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: البته بخشی از این پول‌هایی که برگشت داده شده نیز مربوط به دارایی‌ها و اعتبارات صندوق ذخیره فرهنگیان است.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در پایان از پیشنهاد جدید نمایندگان مجلس در جلسه با رئیس قوه قضائیه برای تشکیل دفتری حقوقی در این قوه برای پیگیری حقوقی و مسائل مالی فرهنگیان خبر داد و خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی در این جلسه از تشکیل چنین دفتری استقبال کرد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت