0:01 1403/04/09

پاسخ آیت‌الله اعرافی به شایعات درباره بازگشایی حرم‌ها

صافی نیوز / مدیر حوزه های علمیه گفت: ما نهایت همکاری را با ستاد ملی مبارزه با کرونا داریم و در این که اماکن زیارتی باز شود یا نشود، کاملا تابع پروتکل‌های وزارت بهداشت هستیم و توجه به نظرات کارشناسی را یک اصل عقلائی و دینی می‌دانیم.
no-photos

به گزارش صافی به نقل از تسنیم، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با تبریک قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان و همچنین هفته سلامت، گفت: همه باید قدردان مردم باشیم که همکاری و تعاون خوبی داشتند، همچنین باید تقدیر و تشکر کرد از شما و از همه کادر درمانی استان و پزشکان، پرستاران، بهیاران و همه کسانی که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا بودند و به خصوص باید تشکر کرد از جوانان و گروه‌های جهادی و بسیجی و خصوصا از نهادهای انقلابی و به ویژه از طلاب و روحانیون جهادی که در این ایام به خوبی ایثار و از خودگذشتگی خویش را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: در این ایام تلاش شد، ستاد بحران و حوادث حوزه جهت خدمت رسانی به مجاهدین عرصه سلامت، بیماران و داغداران و آسیب دیدگان این بلیّه فعال شود و در این راه قدم‌های خوبی برداشته شد و این ستاد به صورت شبانه‌روزی فعال بوده است.

مدیر حوزه های علمیه بیان داشت: فرزندان ملت در حوزه‌های علمیه چون همیشه، در این ابتلای همگانی نیز در کنار ارائه خدمات به مردم در جهت ابلاغ و تحقق مطالبات و دغدغه‌های مردم شریف ایران کوشیده‌اند و همچنین ضمن مشارکت در مجاهده نورانی در تامین مایحتاج مردم و خدمت رسانی از محله تا بیمارستان و از بیمارستان تا آرامستان‌ها تلاش کرده‌اند تا پاسدار حریم شریعت مقدس باشند و در این راستا ضمن تبیین مبانی دینی، پاسخگوی صدها سوال پرتکرار و ارائه دهنده هزاران مشاوره روزانه بوده‌اند. حوزه علمیه مفتخر است که با اعتماد جامعه ایمانی و خیرین توانسته در تامین بخشی از نیازهای بهداشتی و معیشتی مردم در این ایام عسرت گام‌هایی در خور بردارد.

آیت الله اعرافی خاطر نشان ساخت: من در دوماه گذشته همه فعالیت‌های خود را کنار گذاشتم و همه اوقاتم را صرف دو کار مهم کردم، اول ساماندهی و تقویت آموزش مجازی حوزه که در این طرح مهم و در سطوح پایه حوزه قریب به صد درصد فعالیت‌های آموزشی را به فضای مجازی بردیم و به لحاظ پیشرفت در محدوده‌های آموزشی از سال‌های دیگر جلوتر هستیم و خوشبختانه در این عرصه گام بزرگی در جهت مجازی سازی و بهره گیری از فناوری نو برداشته شد که در شرایط عادی شاید میسر نمی شد.

وی افزود: کار دومی که بنده در این دو ماه اخیر دنبال می کردم ارتباط با این بلای اجتماعی بود که بتوانیم در این رابطه یک نقش درست، عاقلانه و منطقی مبتنی بر مبانی ایفا نماییم.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت