3:46 1403/04/08

مشکلی که اجرای طرح‌های مقابله با کرونا دارد

صافی نیوز / فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران گفت: نتایج هرگونه مداخله در بحث مدیریت شهری با گذشت زمان حاصل می‌شود؛ چراکه این بیماری از دوره نهفتگی برخوردار است و نتیجه اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند، ۹ تا ۱۴ روز بعد نمایان می‌شود.
no-photos

به گزارش صافی به نقل از فارس، علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران درباره اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، اظهار کرد: نتایج هرگونه مداخله در بحث مدیریت شهری با گذشت زمان حاصل می‌شود؛ چراکه این بیماری از دوره نهفتگی برخوردار است و نتیجه اجرای این طرح ۹ تا ۱۴ روز بعد در آمار پذیرش بیمارستان‌ها نمود پیدا می‌کند.
وی ادامه داد: از روزهای آغازین بحران ۱۴۹ بیمارستان در تهران در تناسب با تخصص، تیم متخصص مستقر و نوع ارتباط بیمارستان با دانشگاه‌های علوم پزشکی پذیرای بیماران کرونایی بودند.

زالی تصریح کرد: امروز ۲۵۶ بیمار جدید در بخش‌های عادی و ۶۵ بیمار جدید در بخش‌های ویژه بیمارستانی بستری شدند که این آمار نسبت به روزهای گذشته تفاوت چشمگیری نداشته است.

فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران، از مردم درخواست می‌کنم در منزل ماندن را به عنوان راهبرد اساسی مدنظر داشته باشند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت