11:48 1403/04/06

حسینی: مخاطب طنز «دوپینگ» را دوست دارد

صافی نیوز/ تهیه کننده سریال «دوپینگ» گفت: تصویربرداری این سریال تقریبا به پایان رسیده است و هنوز برای ادامه ضبط تصمیمی نگرفتیم و تابع دستورهای مدیران سازمان صداوسیما هستیم.
no-photos

امیر پروین حسینی» تهیه کننده سریال «دوپینگ» گفت: تصویربرداری این سریال تقریبا به پایان رسیده است و هنوز برای ادامه ضبط تصمیمی نگرفتیم و تابع دستورهای مدیران سازمان صداوسیما هستیم.

این تهیه کننده درباره جنس کمدی که در این سریال روایت می‌شود گفت: همیشه در اغلب کارهایم به سمت کمدی های خانوادگی رفتم و این بار هم در دوپینگ فضای فانتزی جدیدی را تجربه کردیم.

وی با بیان اینکه در ایران کمتر به این سمت رفتیم، افزود: به هرحال شبیه به چنین فرم روایتی در دنیا بسیار مرسوم است و آثار بسیاری را دیدیم که فانتزی یکی از عناصر آنها است، اما در ایران کمتر به این سمت رفتیم و بیشتر کمدی ها از جنس‌های دیگری بوده است.

پروین حسینی ادامه داد: به هرحال این سریال هم یک تجربه برای ما و بینندگان است و باید ببینیم مخاطبین می توانند با آن ارتباط برقرار کنند یانه اما پیش بینی‌مان این است که دوستش داشته باشند.
این سریال به نویسندگی و کارگردانی رضا مقصودی تولید شده است. هادی حجازی فر، شبنم مقدمی، محمد بحران، نیما شعبان نژاد، الناز حبیبی، فرزین محدث و … از بازیگران این سریال نوروزی هستند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت