14:22 1403/04/06

سهم رسانه‌ها در ایجاد احساس امنیت در جامعه انکارناپذیر است

no-photos

به گزارش صافی، سرهنگ رضا اصلانی‌فر روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: پلیس نیز در راستای تامین امنیت در جامعه و بر اساس رسالت اجتماعی و فرهنگی خود،  به طور شبانه روزی در تلاش است.

وی ادامه داد: پلیس در کنار تامین امنیت اجتماعی، فضای مجازی و تخلفات این حوزه را نیز رصد می کند و پلیس فتا که برای این منظور تشکیل شده با متخلفان و باج گیران با قاطعیت برخورد می کند.

اصلانی‌فر همچنین با اشاره به راه اندازی جمعه بازار در این شهرستان گفت: وظیفه پلیس تامین امنیت در مسیر و محل این بازار بوده و یک اکیپ سیار برای این منظور در آن محل مستقر است.

وی با بیان اینکه منع قانونی برای خرید و فروش دخانیات و استعمال آن وجود ندارد افزود: با این وجود، پلیس با واحدهای متخلف در این زمینه براساس قوانین صنفی برخورد کرده و می کند.

فرمانده انتظامی مراغه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های هفته ناجا در این شهرستان گفت: دیدار پرسنل نیروی انتظامی  با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا، دایرکردن میز خدمت و پاسخگویی به مشکلات و سئوالات شهروندان، ویزیت رایگان، نشست های هم اندیشی و نیز برگزاری نمایشگاه های آسیب های اجتماعی از جمله این برنامه هاست.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت