10:26 1403/04/06

تخت‌روانچی: با اعضای شورای امنیت در تماس هستیم/ بحث‌های آمریکا مسموع نیست

صافی نیوز: نوشت: مجید تخت روانچی سفیر ایران در سازمان ملل گفت که تلاش امریکا برای سو استفاده از قطعنامه ۲۲۳۱ به جایی نخواهد رسید.
no-photos

به گزارش صافی، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل با اشاره به تلاش های امریکا برای متهم کردن ایران به نقض قطعنامه ۲۲۳۱ گفت: یکی از مقامات وزارت خارجه امریکا در نیویورک با اعضای شورای امنیت و دبیرخانه سازمان ملل درباره فعالیت‌های موشک بالستیک ایران صحبت کرده و آنها تلاش دارند یک فضای منفی علیه فعالیت‌های موشکی ایران در سازمان ملل بسازند. تخت‌روانچی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در سازمان ملل افزود: مواضع ما بسیار روشن است و موشک‌های ما به هیچ وجه در چارچوب قطعنامه ۲۲۳۱ نمی گنجد.

سفیر و نماینده دائم ایران با یادآوری قطعنامه ۲۲۳۱ که خود دولت امریکا و سایر اعضای برجام در تهیه آن نقش داشتند به ” درخواست “برای نساختن موشک هایی که طراحی شده برای حمل سلاح هسته‌ای باشند اشاره کرد و افزود :روشن و واضح است و ما بارها اعلام کرده ایم که موشک های ایران برای این منظور طراحی نشده اند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت