15:23 1403/04/04

برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت جامعه، خواست مردم از مسئولان است

خطیب جمعه مراغه در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان: برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت جامعه، خواست مردم از مسئولان است

به گزارش صافی ، آیت الله محمدتقی پورمحمدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به حوادث و اغتشاشات هفته اخیر در تهران گفتند: برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت و آرامش جامعه، خواست مردم از مسئولان بوده و باید با این افراد به شدت مقابله شود.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی افزودند: متاسفانه برخی افراد لاابالی با وارد آوردن خسارات به اموال و اماکن عمومی و نیز منازل و اموال مردم، موجب به خطرافتادن امنیت جامعه شدند که با هوشیاری و درایت پلیس این توطئه نقش برآب شد.

ایشان با اشاره به شهادت ماموران انتظامی و بسیجیان در تامین نظم امنیت در این حوادث ادامه دادند: جسارت افراد اغتشاشگر در به خطر انداختن امنیت مردم قابل تحمل نیست.

ایشان اضافه کردند: تا زمانی که مسائل فرقه ای مخل امنیت جامعه نبوده، فعالیت آنها منعی ندارد لیکن زمانی که امنیت جامعه را به خطر اندازند نباید با این فرقه های اغتشاشگر مدارا کرد و باید ریشه آنها را سوزاند.

خطیب جمعه مراغه با اشاره سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس گفتند: این دانشمند بزرگ اسلامی با بنای رصدخانه مراغه، این شهر را در دنیا مطرح کرد.

آیت الله پورمحمدی افزودند: باوجود اینکه از رصدخانه تاریخی مراغه مخروبه ای بیش نمانده لیکن این اثر علمی و تاریخی همواره در کتب تاریخی و علمی سراسر دنیا مورد استناد قرار می گیرد.

ایشان با اشاره به رسالت مهندسان در جامعه ادامه دادند: مهندسان باید در زمینه نظارت بر ساخت و سازها که امنیت جامعه است، اهتمام کرده و در این زمینه احساس مسئولیت کنند.

ایشان با اشاره به روز امور تربیتی اضافه کردند: مدارس و خانواده ها باید در تربیت اسلامی فرزندان و نسل های آینده، در کنار علم آموزی به این مورد مهم نیز اهتمام داشته باشند.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت