11:24 1403/04/06
فرماندار مراغه:

تجمع هواداران داوطلبان در محل ثبت نام انتخابات ممنوع است

صافی نیوز / فرماندار مراغه: تجمع هواداران داوطلبان در محل ثبت نام انتخابات ممنوع است.
فرماندار مراغه

به گزارش صافی، سیدعلی موسوی حسینی فرماندار مراغه در اولین ساعات آغاز ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی، تجمع هواداران داوطلبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر در محل ثبت نام ممنوع است.

وی افزود: داوطلبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر با حضور حداقلی (و تنها با یک نفر همراه) و عدم حضور و تجمع خودرویی، نسبت به ثبت‌ نام اقدام کنند.

فرماندار مراغه گفت: داوطلبان می‌توانند جهت ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر از طریق نرم‌افزار موبایلی یا نسخه ویندوز که دانلود آن از طریق پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir امکان پذیر است، اقدام کنند.

موسوی حسینی ادامه داد: ثبت‌ نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و همچنین مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان از ساعت هشت تا ۱۸ عصر نیز امکان پذیر است و در هر چهار روش ثبت‌ نامی داوطلبان باید پیغامی مبنی بر ثبت‌ نام قطعی را دریافت کنند.

وی همچنین از داوطلبان خواست با توجه به شرایط کرونایی، ثبت‌نام را به روزهای آخر موکول نکنند و بیان کرد: ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره شورای اسلامی شهرها در حوزه انتخابیه شهر خداجو و مراغه از ساعت هشت صبح امروز آغاز شد و تا ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۲۶ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مردم ثابت کرده‌اند که به خاطر اعتقادها و دموکراسی موجود در آرای مردمی، همواره پای ثابت انتخابات هستند و در این انتخابات هم حضور پررنگی خواهند داشت.

وی اضافه کرد: نام‌نویسی از داوطلبان عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا هم در فروردین ۱۴۰۰ انجام می‌شود و داوطلبان از ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ به مدت یک هفته یعنی تا ۲۶ خرداد برای انجام تبلیغات فرصت دارند.

به گزارش صافی، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ ۲۸ خرداد ماه سال آینده در سراسر کشور برگزار می‌ شود.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت