14:35 1403/04/06

گزارش عراقچی از حضور ۴ ساعته اش در کمیسیون امنیت‌ ملی مجلس

صافی نیوز / رئیس تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین، با اشاره به حضورش در نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست گزارشی از آخرین وضعیت روند مذاکرات وین ارائه کردم.
سیدعباس عراقچی

به گزارش صافی به نقل از ایسنا، سیدعباس عراقچی در جمع خبرنگاران در ارتباط با دیدار روز یکشنبه‌اش با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در این دیدار در مورد مذاکرات وین آنچه که تاکنون گذشته است، نتایجی که تا الان حاصل شده است، پیشرفت‌هایی که ایجاد شده، مشکلاتی که وجود دارد و مسائل اصلی که هست، گزارشی ارائه دادیم.

عراقچی با بیان این‌که این جلسه، جلسه مفیدی بود و نزدیک به چهار ساعت به طول انجامید، ادامه داد: نقطه‌نظرات نمایندگان مجلس در ارتباط با مذاکرات برای ما مفید است و همیشه مفید بوده است و بنده به صورت مفصل گوش دادم. نقطه‌نظراتی در این جلسه مطرح شد که در ادامه مسیر می‌تواند به ما کمک کند و من خوشحال هستم که این تعامل بین تیم مذاکره‌کننده و مجلس وجود دارد و گزارش‌های ما از این گفت‌وگوها به اطلاع نمایندگان مجلس می‌رسد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت