14:43 1403/04/06
رجا مدعی شد:

افشاگری علیه همتی و مهرعلیزاده در مناظره امروز

صافی نیوز / اخبارمنابع گوناگونی حاکی از آن است که برخی از نامزدها در نظر دارند تا در مناظره امروز، مستنداتی از تخلفات مهرعلیزاده و همتی افشا کنند.
انتخابات

به گزارش صافی به نقل از رجا، ساعت ۱۷ امروز، اولین مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

اخبارمنابع گوناگونی حاکی از آن است که برخی از نامزدها در نظر دارند تا در مناظره امروز، مستنداتی از تخلفات مهرعلیزاده و همتی افشا کنند.

بر این اساس قرار است ۱۶ تخلف مهم اقتصادی همتی که در چند شعبه بانک ملی، به ویژه شعبه دبی رخ داده و همچنین تخلفات دوران مدیریت وی بر بیمه مرکزی رونمایی افشا شوند. نام عامل اصلی انتخاب همتی به عنوان رییس بانک ملی نیز از جمله این افشاگری ها خواهد بود.

در ارتباط با مهرعلیزاده نیز قرار است که ۲۳ پرونده فساد اقتصادی وی در استانداری اصفهان، منطقه آزاد کیش، شهاب خودرو و سازمان گسترش و نوسازی صنایع که مغفول مانده است، از سوی برخی نامزدها افشا شوند.

به نظر می‌رسد یکی از اسناد این تخلفات به شکلی است که برای ورود به صدا و سیما، نیازمند هماهنگی بوده که از ساعتی پیش رایزنی‌ها برای ورود این اسناد به سازمان صدا و سیما، در حال انجام است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت