0:27 1403/04/09

دعوت هنرمندان مراغه از مردم برای شرکت در انتخابات

صافی نیوز / جامعه فرهنگی و هنری مراغه با صدور بیانیه‌ای از اصحاب فرهنگ و هنر و مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کردند.
انتخابات

به گزارش صافی، در این بیانیه آمده است:

ایران و ایرانی در مبارزه با پلشتی‌ها و زشتی‌ها رشد می‌یابد و مردانگی و غیرت را در نبردها به رخ حریف کشیده و در اوج ناباوری دشمنان، پرچم سه رنگ و زیبای خود را بر تارک تاریخ بر می‌افرازد؛ بگونه ای که تحسین دشمنانش را نیز برمی‌انگیزد.

در ادامه این بیانیه آمده است: و اینک در این روزهای بسیار حساس از تاریخ پرافتخارش که نشان از صدها هزار شهید گلگون کفن دارد، این مردم ایستاده در طوفان‌ها، یکبار دیگر بدون توجه به یاوه‌گویی‌های دشمنان آن‌سوی مرزها و ناآگاهان داخل با تاسی از رهبر و مرادخود حضرت امام خامنه‌ای می‌روند تا با خلق یک حماسه بی‌نظیر از این آزمون بزرگ الهی سربلند و پیروز بیرون آیند.

این بیانیه می‌افزاید: ما جمعی از هنرمندان شهر هنرپرور مراغه با مباهات به تاریخ درخشان فرهنگ و هنر دیار خود، دوشادوش هموطنان عزیزتر از جانمان در این میدان کارزار حضور خواهیم داشت و آگاهانه در روز ۲۸ خرداد۱۴۰۰ در خلق این حماسه سهیم خواهیم شد.

سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری همزمان با ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا طی روز جمعه، ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود و هریک از مسئولان و رهبران فکری جامعه از زاویه نگاه خود، ملت را به حضور در پای صندوق رای دعوت می‌کنند.

به گزارش صافی، مراغه از دو بخش مرکزی و سراجو تشکیل شده و دارای ۱۷۳ روستا شامل ۷۴ روستا در بخش مرکزی و ۹۹ روستا در بخش سراجو است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت