14:12 1403/04/06
رئيسي:

سفرهای استانی متناسب با شرایط و محدودیت‌های کرونایی انجام می شود

صافی نیوز / سيد ابراهيم رئيسي گفت: سفرهاي استاني متناسب با شرايط و محدوديت‌هاي کرونايي انجام مي شود.
هیئت دولت

به گزارش صافی به نقل از فارس، سيد ابراهيم رئيسي بعدازظهر امروز يکشنبه در جلسه هيات دولت با خوش آمدگويي به معاونين حقوقي و امور زنان رياست جمهوري و شهردار جديد تهران به مناسبت اولين حضورشان در جلسه هيات دولت از زحمات و تلاش‌هاي مسئولين پيشين در اين مناصب قدرداني کرد.

رئيس جمهور در ادامه با اشاره به دو سفر استاني خود به خوزستان و سيستان و بلوچستان گفت: در گذشته سابقه داشته که همه اعضاي دولت به يک استان سفر مي‌کردند و پس از بررسي و بحث درباره مشکلات، جلسه دولت همانجا تشکيل مي‌شد و راهکارهاي حل و فصل مسائل به تصويب مي‌رسيده است اما درحال حاضر با توجه به شرايط کرونايي امکان حضور همه اعضاي دولت و افراد زياد ديگري که لازم است براي اين منظور همراه وزرا و معاونين به استان هاي مختلف سفر کنند، وجود ندارد لذا در شکل انجام سفرهاي استاني تغييراتي اعمال کرده‌ايم.

آيت‌الله رئيسي افزود: اگرچه به طور طبيعي در هر استان مسائل مختلفي وجود دارد که به همه وزرا مربوط مي‌شود اما به خاطر محدوديت‌هاي کرونايي ترجيح داديم وزرايي در هر سفر حضور داشته باشند که مسائل مربوط به آنها اولويت‌دار بوده و لازم است در جريان سفر درباره آنها تصميماتي گرفته شود.

وي اظهار داشت: پس از هر سفر استاني مسائل و مشکلات شناسايي شده، در جلسات هيات دولت مطرح و مجددا مورد بررسي قرار مي‌گيرد تا درباره همه مسائل تصميم‌گيري شود. دولت به شدت نسبت به وعده‌هاي خود حساس است و بنا دارد صادق‌الوعد باشد و از همين رو از صدا و سيما انتظارداريم همانطور که وعده‌هاي دولت را گزارش مي‌کند در فاصله زماني مناسب گزارش اجرا و تحقق اين وعده‌ها را نيز منتشر کند.

رئيس جمهور با بيان اينکه انعکاس اخبار تحقق وعده‌ها باعث افزايش حس اميد و اعتماد در مردم مي‌شود، تصريح کرد: از همه اعضاي دولت مي‌خواهم که در زيرمجموعه خود بخشي را مامور پيگيري اجراي مصوبات و وعده‌هاي مربوط به آن وزارتخانه يا معاونت کنند و اين موضوع را کاملا جدي بگيرند که وعده‌ها يا در زمان مقرر اجرا شوند و يا اگر وعده‌اي به هر دليل امکان اجرا ندارد دلايل آن براي مردم توضيح داده شود و اينگونه نباشد که وعده‌اي بلاتکليف مانده و اجرا نشود.

وي همچنين بار ديگر بر ضرورت رعايت حداکثري شيوه‌نامه‌هاي بهداشتي کرونا تاکيد کرد و اظهار داشت: سعي کنيد تا آنجا که ممکن است کار مردم بدون نياز به حضور فيزيکي انجام شود و اگر ضرورتي براي حضور ارباب رجوع در ادارات وجود دارد شرايط مناسبي براي پيشگيري از انتقال کرونا فراهم شود.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت