14:14 1403/04/02
امام جمعه مراغه:

جدیت در کار بالاترین خدمت به مردم است

صافی نیوز / عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفتند: جدیت در کار بالاترین خدمت مسئولان محلی به مردم در زمان حاضر است و بر همین اساس آنان باید از روزمرگی دوری کرده و برای رفع مشکلات مردم همت کنند.
محمدتقی پورمحمدی

به گزارش صافی، محمدتقی پورمحمدی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان بیان کردند: قدرت نظام نیز در گرو علم و تخصص مسئولان اجرایی است و اگر این تخصص با جدیت همراه باشد، راهگشا خواهد بود.

وی با توصیه به مسئولان نظام اسلامی که برای حفظ میز مسئولیت تلاش نکنند، اظهار داشت: چه بسا تغییر یک مسئول اجرایی، به منزله نفس تازه‌ای بر پیکره یک سازمان و نهاد باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین به ترور شهید «حسن صیاد خدایی» توسط دشمنان نیز اشاره و بیان داشت: در چنین شرایطی همه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید گوش به زنگ باشند تا از سوی دشمنان تخلیه اطلاعاتی نشوند.

پورمحمدی اضافه کرد: کشورمان تاکنون ۳۰۰ هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده که آخرین مورد آن شهید «صیاد خدایی» است و مسئولان باید با کار جهادی نزد این شهدا رو سفید باشند.

انتهای پیام/

مجتبی مظلومی
مجتبی مظلومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت