8:15 1403/04/06

دلار سقف تاریخی خود را شکست

صافی نیوز / در پی ادامه یافتن روند افزایشی نرخ ارز در ایران، قیمت هر دلار آمریکا مرز تاریخی 32 هزار تومان را رد کرد که این رقم بالاترین میزانی است که تاکنون به خود دیده است. همچنین سکه امامی هم با قیمت 15 میلیون و 756 هزار تومان ارزش گرفت که خود را به شکستن رکوردی دیگر نزدیک کرد.
دلار

به گزارش صافی، قیمت دلار با جهش تاریخی خود به بالاترین قیمتی که تاکنون به خود دیده بود رسید و سقف ۳۲ هزار ۵۰۰تومان را شکست. در حال حاضر دلار در کانال ۲۲۸۰۰ تا ۲۲۸۵۰ در حال معامله است. این در حالی است که دلار در صرافی ملی ۲۶ هزار ۳۳۰ تومان قیمت خورد.همچنین یورو نیز ۲۷ هزار ۷۰۰ توامن در صرافی های بانکی معامله شد. در یک هفته اخیر، قیمت دلار در بازار آزاد ارز در ایران به شدت افزایش یافته است.

همچنین در بازار امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۷ هزار تومان افزایش یک میلیون و ۴۸۵ هزار و ۴۰۰ تومان در بازار طلا معامله شد. همچنین سکه امامی با ۱۸۳ هزار تومان افزایش به ۱۵ میلیون و ۷۵۶ هزار تومان رسید. اما سکه بهار آزادی با ۱۹هزار تومان کاهش به ۱۴ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان در تابلو اعلان قیمت ها نمایان شد.

روند نزولی جدید ارزش پول ایران و افزایش نرخ ارزهای خارجی در این کشور، در حالی از هفته گذشته آغاز شده که هنوز بانک مرکزی و یا هیچ مرجع دیگری توضیح مشخصی دربارۀ سقوط ارزش پول ایران در روزهای اخیر نداده است.

 

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت