3:51 1403/04/06
میناوند:

کی روش با یک خداحافظی همه را خوشحال کند

صافی – بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۹۸ با بیان اینکه فدراسیون دیگر باید بهترین تصمیم را در قبال تیم ملی بگیرد، گفت: دیگر وقتش رسیده کی‌روش با یک خداحافظی همه را خوشحال کند.
no-photos

مهرداد میناوند دوشنبه شب در گفت‌وگویی، با اشاره به شکست تیم ملی فوتبال ایران برابر ژاپن اظهار داشت: این شکست برای همه ناراحت کننده بود. بهترین شرایط را برای قهرمانی داشتیم اما متاسفانه مقابل ژاپنی باختیم که اصلا حقش نبود که در این مرحله بازی کند.

وی افزود: ژاپن باید در مقابل عربستان و یا حتی ویتنام حذف می‌شد و هیچکس فکرش را نمی‌کرد که بخواهیم اینگونه به ژاپن ببازیم که متاسفانه این اتفاق افتاد.

پیشکسوت فوتبال ایران اضافه کرد: همه بازیکنان تیم ملی زحمت کشیدند و به همه این بازیکنان خسته نباشید می‌گویم آنها هنوز برای ما همان قهرمانان هستند و تا اینجا ما را خوشحال کردند و از آنها تشکر می‌کنیم.

میناوند اضافه کرد: تا اینجای کار فقط عراق حریف خوبی برای ما بود و سایر رقبا چندان ما را اذیت نکردند. در این بازی به هیچ وجه تیم ملی آن نشاط همیشگی را نداشت و نتوانست مقابل ژاپن عملکرد خوبی داشته باشد.

وی اضافه کرد: متاسفانه اعتراضات سرمربی در بیرون زمین به بازیکن نیز سرایت کرد. چند سال است که این اعتراضات را می بینیم و بالاخره این مسائل هم تاثیر زیادی روی بازیکنان دارد. همین مسائل موجب شده بود تا گل اول را بخوریم و پس از آن هم ژاپنی ها گل دوم و سوم را بزنند.

میناوند در پایان اضافه کرد: دیگر وقتش رسیده فدراسیون بهترین تصمیم را برای تیم ملی بگیرد و کی‌روش هم با یک خداحافظی همه را خوشحال کند.

تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه شب و در مرحله نیمه نهایی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا با نتیجه سه بر صفر از ژاپن شکست خورد تا از راهیابی به فینال باز بماند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت