11:25 1403/02/27
در قالب نذر فرهنگی انجام شد؛

توزیع۴۰۰۰بسته نوشت‌افزاربه دانش‌آموزان مناطق محروم آذربایجان‌شرقی

صافی نیوز – اهر- بیش از ۴ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت مناطق محروم آذربایجان‌شرقی در قالب نذر فرهنگی توزیع شد.
no-photos

به گزارش صافی نیوز، مدیر عامل موسسه خیریه شمیم مهر سبحان صبح امروز شنبه در جمع دانش آموزان اهری اعلام کرد: در راستای ترویج نذر فرهنگی به خصوص در ایام محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان این تشکل مردمی با بهره‌گیری از حمایت‌ها و کمک‌های مردمی طرح نذر فرهنگی را در قالب توزیع نوشت افزار رایگان برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت در ۸ استان کشور در دست اجرا دارد.

محمد نوری‌زاده گفت: برنامه این موسسه توزیع بیش از ۱۸ هزار بسته نوشت‌افزار در مناطق محروم ۸ استان کشور با نظارت آموزش و پروش و سایر نهادهای نظارتی، حمایتی و آموزشی بوده که در این راستا بیش از ۵۸۰۰ بسته در مناطق محروم استان‌های تهران، البرز و فارس آماده توزیع بوده و قرار است قریب به ۴۲۰۰ بسته نیز در مناطق محروم حاشیه شهر و روستای محروم شهرستان‌های مختلف استان آذربایجان‌شرقی توزیع شود.

وی ابراز داشت: در این راستا و هم‌زمان با تاسوعا و عاشورای حسینی بیش از ۶۰۰ بسته در قالب نذر فرهنگی در شهرستان اهر توزیع و مابقی نیز در سایر شهرها از جمله تبریز، میانه، کلیبر، هوراند، ورزقان، سراب، خداآفرین، هریس و برخی مناطق دیگر توزیع خواهد شد.

وی بر ضروت تشویق و حمایت از این‌گونه برنامه‌ها در قالب نذر فرهنگی تاکید کرد و افزود: با استقبال خیرین شاهد تداوم این‌گونه اقدامات بوده و با وجود افزایش قیمت‌ها و مشکلات تامین لوازم‌التحریر در سال‌جاری، خوشبختانه نسبت به سال گذشته تامین و توزیع بسته‌های فرهنگی توسط این موسسه ۱۰ درصد رشد شده است.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت