16:27 1403/02/30

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، درگذشت امام جمعه چهاربرج را تسلیت گفت

صافی نیوز / در پی درگذشت حجت الاسلام آذر پندار از ائمه جمعه استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور پیام تسلیتی صادر کرد.
no-photos

به گزارش صافی به نقل از فارس، متن پیام تسلیت رئیس شورای سیاستگذاری ائمه کشور به شرح ذیل است:

خانواده مکرم روحانی مجاهد و سرافراز، حجه الاسلام والمسلمین جعفر آذر پندار (رضوان الله تعالی علیه)

سلام علیکم و رحمة الله

عروج شهادت گونه این روحانی مردمی و انقلابی، که از اولین روزهای شیوع بیماری، در خط مقدم تلاش خالصانه و مجاهدانه برای دفاع از سلامت مردم شریف منطقه، حضوری میدانی، شبانه روزی، اثربخش و پررنگ داشت، آزمونی برای صبر و استقامت اهل بیت مؤمن و متوکل ایشان محسوب میگردد و جلوهای دیگر از مقام تسلیم و رضای بندگانش را به مقربان درگاه حضرتش خواهد نمایاند و اسباب رفعت روحی و معنوی اهل معنا را فراهم خواهد آورد.

حجه الاسلام والمسلمین جعفر آذر پندار (رضوان الله تعالی علیه) که قریب به ۸ سال در سنگر امامت جمعه خوش درخشید، عمر پربرکت خود را در دفاع از کیان انقلاب اسلامی و مسیر مستقیم ولایت سپری کرد و علاوه بر خدمات فراوان به محرومان، در حوزه و دانشگاه منشاء اثر بود.

اینجانب، ضمن عرض تسلیت به نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، ائمه محترم جمعه استان و مردم قدرشناس منطقه عالم پرور چهاربرج (مرحمت آباد) و طلب صبر و اجر بازماندگان مکرم، به ویژه همسر مکرمه، سه فرزند ارجمند و داماد بزرگوار، از درگاه پروردگار متعال، رحمت واسعه حق برای آن مرحوم مغفور مسئلت مینمایم.

دعاگوی وجود شریفتان هستم و امیدوارم شفاعت موالید شعبان المعظم (علیهم السلام) شامل حال ایشان و همه ما بشود.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت