9:00 1403/02/31
صافی نیوز / خبرگزاری دولت خبر داد: بالگرد حامل رئیس جمهور در منطقه ورزقان دچار'”فرود سخت” شده است.
صافی نیوز / خبرهای تایید نشده از بروز حادثه به بالگرد رئیسی و همراهانش در نزدیکی تبریز دارد.
صافی نیوز / در پی شهادت رئیس جمهوری و همراهانش، بورس تعطیل اعلام شد.
صافی نیوز / نیروهای امدادی هلال احمر و نیروهای کمکی نظامی و انتظامی از همان ابتدای گزارش سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، عملیات گسترده ای برای یافتن این بالگرد آغاز کرده‌اند.
صافی نیوز / خبرهای تائید نشده از وقوع سانحه برای یکی از بالگردهای همراهان رئیس جمهور در سفر به آذربایجان شرقی منتشر شده است.
صافی نیوز / یارانه ۳۰۰هزارتومانی دهک‌های چهارم تا نهم ساعت ۲۴ امشب ۳۰ اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
صافی نیوز / وزارت راه در حالی از در دست احداث بودن بیش از 2 میلیون و 570 هزار واحد نهضت ملی مسکن خبر داده که هنوز ابهاماتی درباره پیشرفت واحدها و همچنین تحقق هدف 4 میلیون واحد مطرح است.
صافی نیوز/ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سفر یک روزه به شهر یاسوج ضمن افتتاح طرح شمیم خدمت مرکز افق آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهر یاسوج در همایش تکریم مقام امامزادگان و بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد حضور یافت.
با حضور معاون فرهنگی اوقاف کشور رخ داد:
صافی نیوز/ همایش بزرگداشت مقام امامزادگان و بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در امامزاده مختار شهر یاسوج برگزار و از خادمان بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
صافی نیوز / اگر از کودک بخواهید به یکباره ناخن جویدن را کنار بگذارد وقت خود را تلف کرده‌اید به این دلیل که عمل مذکور ناخودآگاه بوده و پاسخی به استرس‌هاست. شما تنها می‌توانید، زمان این عادت را زیرکانه محدود کنید تا به تدریج آن را به صفر برسانید.
صافی نیوز / جایی برای پنهان شدن نیست و نه می توان از چالش های زندگی ای که در جهان هست فرار کرد اما پناه بردن به مکان های مقدسی که خداوند در آنها حضور دارد متفاوت است.
صافی را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

  پیگیری سوژه و مشکلات مردمی

صافی نیوز / خسرو معتضد، تاریخ نگار می‌گوید که واژه خلیج فارس پانصدسال پیش از میلاد وجود داشته است.
لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت