21:21 1403/02/30
صافی نیوز / خبرهای تایید نشده از بروز حادثه به بالگرد رئیسی و همراهانش در نزدیکی تبریز دارد.
صافی نیوز / حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
صافی نیوز / نیروهای امدادی هلال احمر و نیروهای کمکی نظامی و انتظامی از همان ابتدای گزارش سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، عملیات گسترده ای برای یافتن این بالگرد آغاز کرده‌اند.
صافی نیوز / خبرهای تائید نشده از وقوع سانحه برای یکی از بالگردهای همراهان رئیس جمهور در سفر به آذربایجان شرقی منتشر شده است.
صافی نیوز / یارانه ۳۰۰هزارتومانی دهک‌های چهارم تا نهم ساعت ۲۴ امشب ۳۰ اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
صافی نیوز / وزارت راه در حالی از در دست احداث بودن بیش از 2 میلیون و 570 هزار واحد نهضت ملی مسکن خبر داده که هنوز ابهاماتی درباره پیشرفت واحدها و همچنین تحقق هدف 4 میلیون واحد مطرح است.
صافی نیوز/ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سفر یک روزه به شهر یاسوج ضمن افتتاح طرح شمیم خدمت مرکز افق آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهر یاسوج در همایش تکریم مقام امامزادگان و بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد حضور یافت.
با حضور معاون فرهنگی اوقاف کشور رخ داد:
صافی نیوز/ همایش بزرگداشت مقام امامزادگان و بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در امامزاده مختار شهر یاسوج برگزار و از خادمان بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
صافی نیوز / اگر از کودک بخواهید به یکباره ناخن جویدن را کنار بگذارد وقت خود را تلف کرده‌اید به این دلیل که عمل مذکور ناخودآگاه بوده و پاسخی به استرس‌هاست. شما تنها می‌توانید، زمان این عادت را زیرکانه محدود کنید تا به تدریج آن را به صفر برسانید.
صافی نیوز / جایی برای پنهان شدن نیست و نه می توان از چالش های زندگی ای که در جهان هست فرار کرد اما پناه بردن به مکان های مقدسی که خداوند در آنها حضور دارد متفاوت است.
کاخ سفید:
صافی نیوز / سخنگوی کاخ سفید بار دیگر با اعلام حمایت واشنگتن از اسرائیل و در حالیکه این رژیم آماده حمله زمینی نظامی علیه رفح می شود، مدعی شد: عملیات نظامی بزرگی از سوی اسرائیل در رفح ندیده ایم.
صافی را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

  پیگیری سوژه و مشکلات مردمی

صافی نیوز / خسرو معتضد، تاریخ نگار می‌گوید که واژه خلیج فارس پانصدسال پیش از میلاد وجود داشته است.
لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت