اجرای پویش «دلگرمی احسان» به نام شهدای امنیت در قم

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قم از برگزاری پویش «دلگرمی احسان» و تهیه لوازم گرمایشی برای خانواده‌های نیازمند، به نام شهیدان زاهدلویی و مختار زاده در قم خبر داد.

به گزارش صافی، احمد عبدی صبح امروز مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قم در گفت‌وگویی خبری، عنوان کرد: با توجه رسیدن فصل زمستان و هم‌زمان با اوج‌گیری سرما در سراسر کشور و برای حمایت از خانواده‌های کم برخوردار جامعه، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نظر گرفت تا پویشی را با تهیه و توزیع لوازم گرمایشی بین خانواده‌های نیازمند تدارک ببیند.

وی با اشاره به اینکه بیش یک میلیارد ریال برای تهیه لوازم گرمایشی در قم هزینه شده است، بیان کرد: این پویش با عنوان «دلگرمی احسان» همزمان در سراسر کشور و در استان قم با نام و یاد شهید «مهدی زاهدلویی» و شهید «حسن مختار زاده» برپا شده و این لوازم تهیه و در حال توزیع بین خانواده‌های محروم استان است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان قم با تأکید بر اینکه شأن و کرامت خانواده‌ها در اهدای این وسایل گرمایشی حفظ می‌شود، گفت: خانواده‌های نیازمند توسط گروه‌های جهادی و نهادهای حمایتی استان شناسایی شده‌اند و با همکاری گروه‌های مردمی همکار لوازم گرمایشی توزیع می‌شود.

عبدی خاطر نشان کرد: در ماه گذشته نیز طی رزمایشی بیش از ۱۰۰ تن گوشت مرغ و مواد غذایی پروتئینی بین ۲۵ هزار خانواده کم برخوردار، توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قم توزیع شده است.

انتهای پیام /