12:03 1403/05/06
سایپا:

افزایش قیمت ساینا با تایید سازمان حمایت است

صافی نیوز / گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروی ساینا با تایید و مجوز سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان انجام شده است.
خودروی ساینا

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، گروه خودروسازی سایپا در واکنش به گزارشات درباره افزایش قیمت های چندباره ساینا توضیحات و جوابیه‌ای ارسال کرد که متن آن به شرح ذیل است:

گروه خودروسازی سایپا، در راستای کسب رضایت مشتریان، رعایت استانداردهای ۸۵گانه، رفع مغایرت‌ها و ارتقای سطح کیفی محصولات خود، از سال گذشته تولید خودروی ساینا در تیپ‌های مختلف را در دستور کار قرار داده و این مهم، گامی بزرگ با هدف بهبود کیفیت و استاندارد، خودروهای تولید داخل، است.

در همین راستا گروه خودروسازی سایپا همواره تلاش کرده است که در جهت رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، قیمت محصولات ارتقا یافته افزایش پیدا نکند، به طوری که قیمت این محصول در طول سال گذشته و همچنین اردیبهشت ماه تا مرداد ماه سال جاری به‌رغم بهبود کیفیت و اقدامات ایمنی متعدد، افزایش پیدا نکرد.

اما به دلیل واقعی‌سازی قیمت‌ها و با اخذ مجوز از نهادهای ذی‌ربط و به صورت قانونی قیمت خودروی ساینا در تیپ‌های مختلف با توجه به نصب آپشن‌های روز استاندارد اعم از TPMS (سیستم نظارت بر فشار تایر)، ESC (کنترل پایداری الکترونیکی)، DA (سیستم چراغ روشنایی در روز) و… اصلاح شد.

شایان ذکر است فرایند اصلاح قیمت محصولات، بر این اساس است که موضوع پس از بررسی کارشناسی توسط نهادهای نظارتی و تایید سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، ابلاغ و نسبت به اعمال آن در محاسبات قیمت محصولات اقدام خواهد شد؛ لذا شرکت سایپا هیچگاه برخلاف مصوبات نهادهای نظارتی عمل نکرده و همان‌طور که در خبر اشاره شده، قیمت‌ها مربوط به خودروی ساینا در تیپ‌های مختلف است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت