دستاوردهای سفر نماینده و فرماندار مراغه به تهران چه بود؟

صافی نیوز / سفر نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار مراغه و معاون عمرانی فرماندار به تهران و رایزنی با مسئولان کشوری همراه با رهاوردها و دستاوردهای مناسبی بوده است.

به گزارش صافی، داود اسدیان فرماندار مراغه با اشاره به دستاوردهای این سفر کاری گفت: در این سفر و با حضور دکتر علیزاده نماینده مردم مراغه و عجب شیر با دکتر رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت دیدار کاری برگزار شد.

اسدیان افزود: در این دیدار با دستور معاون وزیر بهداشت و درمان، ۴۰ میلیارد تومان بودجه برای توسعه و تجهیز دانشکده علوم پزشکی تصویب شد.

وی ادامه داد: براین اساس، بودجه تصویب شده برای تامین تجهیزات پزشکی و توسعه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه تخصیص خواهد یافت.

استقلال مرکز تحقیقات نجوم و اختر فیزیک

وی با اشاره به دیدار با دکتر زلفی گل وزیر علوم اضافه کرد: در این دیدار کاری، احداث خوابگاه دانشگاه مراغه و نیز مجوز استقلال مجدد مرکز تحقیقات نجوم و اختر فیزیک این شهرستان به امضا و تصویب وزیر علوم رسید.

وی افزود: با تصویب استقلال این مرکز تحقیقاتی، شاهد توسعه و افزایش فعالیت های پژوهشی این مرکز علمی خواهیم بود.

تامین اعتبار مورد نیاز احداث شهرک صنایع تبدیلی کشاورزی مراغه

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه با اشاره به دیدار کاری با دکتر ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی گفت: در دیدار کاری دیگری که با وزیر جهاد کشاورزی و با حضور نماینده مردم مراغه و عجب شیر انجام شد، مسائل و دغدغه های این شهرستان در بخش کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

اسدیان افزود: در این دیدار، تامین آورده دولتی صندوق حمایت از توسعه کشاورزی جنوب استان به مرکزیت مراغه و عجب شیر مورد تصویب قرار گرفت.

وی ادامه داد: تامین اعتبار ساماندهی و لایروبی کانال های آبیاری این شهرستان از جمله مواردی بود که به امضا و تصویب وزیر جهاد کشاورزی رسید.

وی اضافه کرد: تامین اعتبار تسهیلات حمایتی از تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، دامداری و مرغداری های این شهرستان نیز در این دیدار تصویب شد.

اسدیان افزود: همچنین در این دیدار کاری، تامین اعتبار تملک اراضی شهرک صنایع تبدیلی کشاورزی مراغه نیز با امضای وزیر جهاد کشاورزی به تصویب رسید.

فرماندار مراغه اضافه کرد: همگرایی و همراهی مسئولان شهرستانی در پیگیری مسائل و دغدغه های منطقه نوید بخش حرکت سریع قطار توسعه شهرستان فرهنگی و تاریخی مراغه خواهد بود.

انتهای پیام/