امام جمعه مراغه:

ضربه زدن به امنیت کشور هدف اصلی نظام سلطه است

صافی - امام جمعه مراغه با اشاره به حادثه اخیر تروریستی در چابهار و شهادت عده ای از هموطنان، گفت: هدف اصلی نظام سلطه از ایجاد گروه های تروریستی و تکفیری و انجام عملیات های تروریستی علیه کشورمان، ضربه زدن به امنیت ایران اسلامی است.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: آمریکا، صهیونیسم و دشمنان نظام اسلامی امنیت کشور را هدف قرار داده اند و برای رسیدن به مقاصد شوم خود به هر اقدامی دست می زنند.

وی ادامه داد: اگر جوانان این مرز و بوم در سوریه و عراق در برابر توطئه گروه های تکفیری و تروریستی مجاهدت نمی کردند، اکنون در داخل کشور باید در مقابل آنها می ایستادیم.

وی اضافه کرد: دفاع از حرم اهل بیت (ع)، مردم مسلمان سوریه و نیز آرمان های جمهوری اسلامی در سوریه و عراق به عنوان خط مقدم مبارزه با تروریسم، هدفی بود که به برکت شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت اسلامی در منطقه محقق شده است.

خطیب جمعه مراغه گفت: به برکت منویات رهبری و برنامه ریزی های فرماندهان نظامی و جوانان غیور و حضور در جبهه مبارزه با تروریسم و گروه های تکفیری، از حریم اهل بیت (ع) و امنیت کشورمان پاسداری شده است.

آیت الله پورمحمدی افزود: حضور میلیونی مردم مسلمان در پیاده روی باشکوه اربعین به برکت همین مجاهدت های نیروهای مردمی و جبهه مقاومت اسلامی و حضور مستشاری جوانان کشورمان به دست آمده است.

وی با اشاره به 16 آذرماه و روز دانشجو ادامه داد: بیگانگان همواره از موفقیت های جوانان کشورمان در عرصه های مختلف علم و فناوری در سال های اخیر در هراس بوده و هستند.

وی همچنین با اشاره به روز جهانی حقوق بشر اضافه کرد: تجاوز به حقوق مردم در کشورهای منطقه و جهان توسط مزدوران و ایادی نظام استکباری نمونه بارز نقض حقوق بشر است اما باید این منشور انسانی را در کلام وحی و سخنان حضرت علی (ع) در نهج البلاغه جستجو کرد.