معاون قضایی ‌دادگستری‌ آذربایجان‎شرقی خواستار جمع‌آوری ۱۵۰۰ تیر برق مزاحم از ‌معابر‌ تبریز شد

صافی - معاون قضایی رئیس کل و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی بر حل مشکل وجود بیش از ۱۵۰۰ تیر برق مزاحم در معابر کلانشهر تبریز تأکید کرد.

بابک محبوب علیلو با اشاره به تعریض و مسیرگشایی‌های متعدد در کلانشهر تبریز و عدم جابجایی تیرهای برق، وجود این تیرها را موجب سد معابر و در مواردی تصادفات رانندگی حتی در مواردی منجر به فوت یا صدمه بدنی راننده یا سرنشین اعلام و بر ضرورت جابجایی تیرهای برق مزاحم در معابر با هدف جلوگیری از ورود خسارت به مردم و بیت المال تأکید کرد.

وی همچنین افزود: اگر بر اثر بی توجهی و عدم انجام تکالیف قانونی از سوی متولیان امر در دستگاه‌ها، خسارتی به مردم و بیت المال وارد شود، عوامل مرتبط در قبال آن، مسئول بوده و تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

علیلو بر اتخاذ تدابیر مناسب، کارگشا و مؤثر برای جابجایی تیرهای برق به جامانده در معابر در جریان تعریض‌ها و مسیرگشایی‌ها به ویژه در کلانشهر تبریز و نیز سایر شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان تأکید کرد.

پس از بحث و بررسی در این نشست مقرّر شد طرح عملیاتی و قابل اجرا با اولویت بندی و برنامه زمان بندی مناسب در راستای جابجایی تیرهای برق توسط شهرداری تبریز، شرکت توزیع نیروی برق شهرستان تبریز و پلیس راهنمایی و رانندگی با مدیریت و نظارت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهیه شود تا با جدیّت و اهتمام لازم در کوتاهترین زمان ممکن، نسبت به حل مشکل اقدام شود.

بنابه اعلام مدیریت شرکت توزیع برق شهرستان تبریز بیش از ۱۵۰۰ تیر برق مزاحم در معابر کلانشهر تبریز وجود دارد.

انتهای پیام/