آیت‌الله شاهچراغی:

موشک‌های دوربرد ایران در انتظار متجاوزان است؛ ترامپ آرزوی سرنگونی انقلاب اسلامی را به گور می‌برد

صافی - نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا آرزوی سرنگونی انقلاب اسلامی ایران را به گور می‌برد گفت: موشک‌های دوربرد ایران در انتظار متجاوزان به کشورمان است.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور گسترده مردم این شهر در مصلای سمنان برگزار شد اظهار داشت: باید از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل اینکه خیلی زود انتقام شهدای اهواز را گرفت؛ تشکر کنیم.

وی با اشاره به اینکه انتقام موشکی جمهوری اسلامی ایران از تروریست‌های داعشی اقتدار کشورمان را در مواجهه با دشمنان خود نشان داد تصریح کرد: 40 تن از سران گروه تروریستی داعش در این حمله موشکی که به مقر سران این گروه تروریستی انجام شد؛ به هلاکت رسیدند و این مایه خوشحالی مردم ایران و خانواده‌های شهدای اهواز شد.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وعده مقام معظم رهبری را مبنی بر گوشمالی سخت از بانیان جنایت تروریستی اهواز عملی کرد خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که موشک پاسخ فشنگ‌های تروریست‌ها شد و اگر دشمن یکی بزند؛ جمهوری اسلامی ایران 10 تا خواهد زد.

آیت‌الله شاهچراغی خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی ایران که کشورمان را تهدید به اقدام نظامی‌ می‌کنند تأکید کرد: امروز دیگر همه باید بدانند که هرکه بخواهد کوچک‌ترین تجاوزی به کشور و ملت بزرگ ایران داشته باشد؛ موشک‌های دوربرد جمهوری اسلامی ایران در اننظارش خواهد بود.

ترامپ آرزوی سرنگونی انقلاب اسلامی را به گور می‌برد

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا به سران برخی کشورهای اروپایی مبنی برسرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران در مدت سه ماه خطاب به آنان گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از هر زمان دیگری بوده و شجره‌ای طیبه است که هیچ طوفانی نمی‌تواند آن را تکان دهد و بر این اساس خیال خام و باطل دشمنان مبنی بر سرنگونی جمهوری اسلامی ایران هرگز تعبیر نخواهد شد.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی شکست‌ناپذیرتر از هر زمان دیگری بوده و ماندنی است خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: تو و همه رؤسای جمهوری که آرزو دارید تا نظام مقدس جمهوری اسلامی سرنگون شود؛ این آرزوی خود را به گور خواهید برد.

وی با اشاره به اینکه امروز تنها حربه و ابزار تهدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران تهدید و جنگ اقتصادی است اضافه کرد: ملت بزرگ ایران باز هم مانند همیشه سیلی محکمی به آمریکا در این جنگ اقتصادی خواهد زد.

زانو زدن در برابر آمریکا “خیانت” است

خطیب نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به اینکه امروز برخی افراد در داخل کشور دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند و در واقع بلندگوی آمریکا شده‌اند؛ زانو زدن در برابر آمریکا را “خیانتی بزرگ” به کشور خواند تصریح کرد: این افراد باید توبه کرده و دست از خیانت به کشور بردارند.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری طرفداران مذاکره به کشور و ملت ایران خیانت می‌کنند تصریح کرد: امروز موضع آمریکا در قبال کشور و ملت بزرگ ایران بر همه روشن است و همه می‌دانند که آمریکا قابل اعتماد نیست و تنها به دنبال سلطه بر کشورمان و تسلیم شدن ماست.

وی با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر زورگویی‌های آمریکا خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که “تا جان در بدن دارم نخواهم گذاشت که ملت ایران در برابر آمریکا تسلیم شود.”

امام جمعه سمنان با اشاره به برگزاری مرحله پایانی رزمایش بزرگ اقتدار عاشورائیان بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله 2 در سراسر کشور خاطرنشان کرد: این تجمع 700 هزار نفری بسیجیان در سراسر کشور نشان از اقتدار و توان جمهوری اسلامی ایران و نیروهای بسیجی کشورمان است.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی در واقع پاسداران امنیت‌اند.

وی با بیان اینکه خدمات پلیس بسیار زیاد و گسترده است و به‌ همین سبب نیروی انتظامی در قلب مردم جای دارد افزود: مردم خادمان خود را دوست دارند و پلیس شبانه روز در خدمت مردم است.