12:25 1403/05/06
با شعار «سفر، زیارت و سلامت»و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم؛

نشست تخصصی «گردشگری سلامت»در قم برگزار می شود

صافی نیوز / قم میزبان نشست تخصصی «گردشگری سلامت» در کشور می‌‎شود.
مهدی مصری

به گزارش صافی، مهدی مصری رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان قم در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری نشست تخصصی هماهنگی برگزاری «گردشگری سلامت» گفت: موضوع گردشگری سلامت با محوریت توجه به تولیدات دارویی، تجهیزات پزشکی، فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی و همچنین فرآورده‌های سنتی طبیعی و مکمل نیازمند توجه ویژه و خاص دارد.

وی ادامه داد : گردشگری سلامت نقش مهمی در اقتصاد پزشکی در سطح جهان دارد که استان قم نیز نقش بسزایی در این حوزه می‌تواند داشته باشد. رییس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: مجتمع درمانی نور و نسیم خاتم با برخورداری از یک‌هزار و ۵۰۰ تخت به گردشگری سلامت اختصاصی یافته‌است.

وی با تأکید بر لزوم توجه جدی به دیپلماسی علمی در گردشگری سلامت تصریح کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی و حضور فعالین اقتصادی در این همایش که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود؛ نشان از اهمیت و جایگاه برگزاری این همایش دارد.

محمد جهانگیری مشاور پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این نشست برگزاری این همایش را مقدمه توسعه گردشگری در شهرهای زیارتی دانست و گفت: این همایش با شعار «سفر، زیارت و سلامت» روزهای ششم و هفتم دی‌ماه جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار می‌شود.

وی ارائه ابعاد مختلف خدمات بین‌المللی سلامت را مورد توجه قرار داد و گفت: در این همایش سعی بر این است که به موضوعاتی چون موانع توسعه گردشگری، ضمانت‌های اجرایی،بیمه،اقتصاد دانش‌بنیان ها،مشوق‌های صادراتی و دیپلماسی اقتصادی توجه شود.

یادآوری می گردد دراین مراسم که به مناسبت تبیین محورها و اهداف برگزاری نشست تخصصی «گردشگری سلامت» در شهرهای زیارتی قم، مشهد و شیراز در روز ششم دی ماه جاری انجام شد؛ دکتر محمد جهانگیری مشاور عالی و اجرایی رئیس دانشگاه با تبیین این اهداف و محورها بر استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری فعالین اقتصادی در حوزه‌های مختلف سلامت تأکید کردند.

این رویداد با شعار «سفر، زیارت و سلامت» روز ششم دی‌ماه جاری با حضور شخصیت‌های برجسته و مهم علمی دانشگاهی با همکاری جامعه المصطفی العالمیه، وزارت امور خارجه، اتاق بازرگانی، اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از فعالین اقتصادی در قالب نشست تخصصی «گردشگری سلامت» به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار

انتهای پیام/

زینب زمانی انالوجه
زینب زمانی انالوجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت