هدف دشمن جدا سازی حوزه از دانشگاه است

صافی نیوز / نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران با بیان اینکه حوزه و دانشگاه دو پایه برای نظام و دو بال برای پرواز به سطوح عالی انسانی هستند گفت:تمام تلاش دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون جهت جداسازی حوزه و دانشگاه بوده است.

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران با بیان اینکه حوزه و دانشگاه دو پایه برای نظام و دو بال برای پرواز به سطوح عالی انسانی هستند گفت:تمام تلاش دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون جهت جداسازی حوزه و دانشگاه بوده است.

قاسم پایواره روز شنبه در نشست هم افزایی به مناسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه و شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح، که با حضور حجت الاسلام پناهی مسئول سازمان بسیج اساتید و طلاب و روحانیون استان تهران برگزار شد گفت: این دو قشر، در جهت سازندگی کشور اقدامات خوبی صورت داده اند، دشمنان نیز با تبلیغات و روش‌های گوناگون و تلاش های بی وقفه شبانه روزی خود سعی داشتند این دو نهاد علمی را در مقابل هم قرار بدهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی افزود: البته خیلی از دانشمندان کشور ما در حوزه و دانشگاه تلاش‌های بی وقفه ای انجام داده اند و مزدشان راکه شهادت بود در این دنیا به دست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه و تقویت ارزش‌های دینی در دانشگاه‌ و جامعه عاملی است که دشمنان ما را ناکام می‌کند. تلاش های علمی و معنوی اساتید و نخبگان ما در راستای جهاد تبیین در سطح جامعه و حتی در داخل حوزه و دانشگاه از ابتدای انقلاب تاکنون نمونه ای از مجاهدت های جوانان این مرز و بوم است .

حجت الاسلام پایواره گفت: شهادت شهید آیت الله مفتح یاد آور این اتفاق مهم است که دشمنان ما این واقعیت را نمی فهمند و نمی‌دانند که ملت بزرگ ما اجازه خیال های باطل آنها را در این کشور را نخواهد داد.

در پایان این مراسم مقرر شد: استفاده از اساتید توانمند در حوزه جهت پاسخگویی به سوالات و شبهات در سطح دانشگاه ها و اعزام مبلغین توانمند جهت اردوهای دانشجویی توسط سازمان بسیج اساتید و طلاب و روحانیون صورت پذیرد.

در این نشست وحید حسن پور مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران و معاونت های دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان تهران حضور داشتند.

۲۷ آذرماه همزمان با سالروز شهادت آیت الله شهید محمد مفتح، روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.

انتهای پیام/