واکنش شهردار شیراز به نصب بنر سربازان اسراییلی

صافی - شهردار شیراز گفت: با صدای رسا اعلام می کنم که افتخار همه ما مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر دفاع از نظام اسلامی و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران بوده است

حیدر اسکندرپور شنبه 7 مهر و همزمان با بزرگداشت آتش نشانان، ضمن بازدید از ایستگاه 14 آتش نشانی شیراز با اشاره به حواشی پیش آمده به دنبال نصب یک بنر در هفته دفاع مقدس در شیراز، گفت: این روزها اتفاق نامبارکی در گوشه‌ای از شهر رخ داد که نیازمند دقت و توجه همه ماست. اگر مراقبت نکنیم امکان ایجاد مشکل در هر گوشه دیگری وجود دارد.

او هم‌چنین با اشاره به این‌که شهرداری طی مناسبات متفاوت با همکاری سایر سازمان‌ها و روابط عمومی بیلبوردهایی در سطح شهر نصب می‌کند، افزود: طی هفته دفاع مقدس تلاش ویژه‌ای برای پاسداشت دلاورمردی‌ها و خاطرات دوران هشت ساله جنگ تحمیلی شد.

او با اشاره به این‌که بیش از 40 بنر در نقاط مختلف شیراز به مناسبت هفته دفاع مقدس نصب شد، گفت: ما معتقدیم این اتفاق، برای رو به رو کردن شهرداری شیراز با یک چالش جدی طراحی شده بود. چالشی ایجاد کردند تا شهرداری وارد حاشیه شود. طی روزهای آینده دستگاه‌های امنیتی گزارش کامل را به مردم ارائه خواهند داد.

اسکندر پور خاطرنشان کرد: در ابتدای ورود به شهرداری چنین دست اتفاقاتی رخ داد و با جوسازی سنگین علیه شهرداری عنوان شد که مدیران شهرداری قصد جمع آوری تابلو تصویر شهدا را دارند، اما حقیقت امر چیز دیگری بود و طبق برنامه همیشگی تابلو شهدا در آبان و آذر مراحل نوسازی را طی می‌کرد .

او هم‌چنین توضیح داد: مگر می شود بنده که از ۱۴ تا ۱۹ سالگی در کنار شهدا و ایثارگران بوده‌ام و معاون خدمات شهرداری که خود جانباز ۶۰ درصد است نسبت به شهدا حساس نباشیم؟

شهردار شیراز تصریح کرد: چرا عده‌ای اصرار دارند که اثبات کنند مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر با شهدا مشکل دارند؟! چه چیزی را می‌خواهند اثبات کنند؟

او تصریح کرد: مردم در انتخابات به جریان دیگری رأی دادند. اجازه دهید در فرصت ۴ ساله مردم خود قضاوت می کنند. چرا اصرار دارید هر لحظه بحران ایجاد کرده و بین مردم خط کشی کنید؟

ایسنا