6:47 1403/05/06
معاون امور فرهنگی اداره کل ارشاد همدان:

گذرهای فرهنگ و هنر در همدان ایجاد می‌شود

صافی – معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد استان همدان از ایجاد گذرهای فرهنگ و هنر در همدان خبر داد.
no-photos

مجید فروتن بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرداری همدان خبر داده و اظهار داشت: ایجاد گذرهای فرهنگ و هنر؛ بازارچه‌های هنری و غیره جزو مفاد این تفاهم‌نامه است.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد استان همدان بیان کرد: در گذر فرهنگی برنامه‌های زیادی مثل اجرای موسیقی، فروشگاه محصولات فرهنگی و هنری، اجرای نمایش و غیره ایجاد می‌شود.

فروتن با بیان اینکه برنامه‌های هر رشته فرهنگی و هنری باید با مشارکت اهالی آن حوزه برگزار شود گفت: وظیفه ما هدایت، حمایت و نظارت است؛ مشارکت مردم در برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری ایجاد نشاط اجتماعی را به همراه دارد.

وی از برگزاری هفته‌های فرهنگی در استان به عنوان دیگر برنامه‌های اداره کل ارشاد استان همدان نام برد و بیان کرد: در برگزاری هفته‌های‌ فرهنگی، داشته‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان به شهرها و استان‌های دیگر معرفی می‌شود ضمن اینکه این برنامه فرصتی است تا آنچه را که از تاریخ و فرهنگ غنی همدان به جا مانده به مردم سایر شهرهای ایران و حتی جهان معرفی کنیم.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد استان همدان برگزاری جشنواره فیلم مستند و کوتاه کشورهای اسلامی، جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، برگزاری جشنواره‌های استانی، برگزاری کنسرت‌های موسیقی و غیره را دیگر برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت