22:05 1403/03/27

فرماندار بناب خبر داد: شناسایی املاک بلااستفاده آموزش و پرورش بناب

فرماندار بناب از شناسایی ۴ هزار و ۴۰۰ مترمربع از املاک بلااستفاده مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان خبرداد.

به گزارش صافی، ولی‌اله فرج‌الهی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب از شناسایی ۴ هزار و ۴۰۰۰ مترمربع از املاک بلااستفاده مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده این املاک مازاد بر نیاز آموزش و پرورش هستند و در مواقعی نیز بار مالی زیادی را بر دوش این اداره تحمیل می‌کنند .

وی یادآور شد: به‌موجب قوانین و مقررات مربوطه از جمله بند ۴ ماده ۱۳ قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش و ماده ۴ آیین نامه مذکور و همچنین ماده ۶ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت آموزش و پرورش اجازه دارد اراضی و املاک مازاد بر نیاز خود را پس از تغییر نوع کاربری آن ها به فروش برساند .
فرج‌الهی سپس با اشاره به ظرفیت قانون شوراهای آموزش و پرورش گفت: جلب مشارکت‌های مردمی باید در دستور کار اعضای این شورا قرار گیرد .
به گفته رئیس شورای آموزش و پرورش بناب، یکی از اقدامات مهم این شورا دراین شهرستان جذب ۱۷۰ میلیارد ریال کمک مردمی برای احداث مدرسه بوده است .
فرج الهی تصریح کرد: ۵۰ درصد سهم اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان‌شرقی در مدارس خیرساز به محض اتمام پنجاه درصد عملیات عمرانی توسط خیران قابل پرداخت است و این اداره کل به تعهدات خود عمل خواهد کرد .

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت