10:59 1403/03/28

آتش‌سوزی ۴ باب غرفه در میدان ملارستم مراغه

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مراغه از آتش سوزی چهار باب غرفه در میدان ملارستم مراغه خبر داد.

به گزارش صافی؛ مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مراغه اعلام کرد : ساعت ۱۵:۱۰ امروز ، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، مبنی بر حریق ۴ باب غرفه واقع در میدان ملارستم مراغه “روبروی مسجد امام خمینی (ره) ” ، بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مراغه ، نیروهای آتش نشان را به محل حادثه اعزام کرد

جواد پنداشته با بیان اینکه آتش نشانان نسبت به اطفای کامل آتش در کمترین زمان ممکن اقدام کرده و از گسترش آن جلوگیری کردند افزود: با مهار سریع آتش سوزی از سوی تیم آتش نشانی ، آتش سوزی بلافاصله مهار شد که اگر به موقع اقدام انجام نمی گردفت مغازه های روبرویی نیز دچار آتش سوزی می شدند.

پنداشته با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشته است خاطرنشان کرد : در این حادثه کسی دچار جراحت نشده است اما متاسفانه خسارات مالی بر چندین مغازه وارد شده است.

وی  با اشاره به اینکه علت و میزان خسارت وارده در دست بررسی است،افزود: آتش‌نشانان پس از لکه گیری کامل محل آتش‌سوزی و ایمن‌سازی محل حادثه به ایستگاه مربوطه مراجعت کردند.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت