15:01 1403/03/27

ابر رسانه های صهیونیزم درصدد دگردیسی هویت دینی هستند

no-photos

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ابررسانه هایی که صهیونیزم آنها را مدیریت می کند در صدد ایجاد دگردیسی هویت دینی و ملی مردم ایران هستند.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری پنجشنبه شب دیدار مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: آنها در این مسیر برای گرفتن روحیه انقلابی از مردم ایران نیز تلاش می کنند.
وی بیان کرد: در این ارتباط رسانه ها باید خط مقاومت رسانه ای در تراز انقلاب تشکیل دهند.
صفایی بوشهری اظهارداشت: همه رسانه ها باید ولایتمدار، انقلابی، ولایی، پای کار و به روز باشند تا بتوانند رسالت خود را درنبرد رسانه ای بخوبی ایفا کنند.
وی افزود: برای حفظ اقتدار و اثرگذاری در نظام بین المللی جهانی باید نظام براساس ولایت فقیه معماری شود و با این نوع معماری باید حرکت ایجاد و منظومه ولایی در جامعه سرایت پیدا کند.
صفایی بوشهری اظهار داشت: وقتی همه حول محور رهبری قرار گیرند آن وقت است که همه چیز در مجرای صحیح قرار می گیرد.
وی بیان کرد: تفاوت سلیقه هایی در کشور وجود دارد ولی با این وجود اساس و نقطه اصلی مقام معظم رهبری است.
صفایی بوشهری ادامه داد: همه اضلاع نظام چنانچه براساس محور رهبری و تجربه مدیریتی ایشان حرکت کنند همه مشکلات جمع می شود.
وی گفت: ریل سیاسی ولایت فقیه باعث می شود قطار رو به حرکت کشور دچار انحراف و توقف نشود.
صفایی بوشهری اظهار داشت: هر رویکردی در برابر آمریکا پیش گرفته شود آنها دنبال چپاول ثروت، گرفتن مراکز قدرت و تحمیل اندیشه خود بر کشورها هستند.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که ۴۰ سال جهت آن ثابت مانده و مردم و رهبری هنوز شعار سال های اول انقلاب را سر می دهند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: در ۴۰ سال انقلاب یکی از بزرگترین افتخار انقلاب اسلامی بودن و بقا آن است و آن هم در شرایطی که آمریکا از ابتدا تاکنون با انواع تهاجم سخت و نرم به مقابله با آن برخاسته است.
صفایی بوشهری افزود: در این ۴۰ سال ۲ شخصیت بزرگ به ملت ایران ارزانی شده تا جایی که بعد از ساحت امام زمان شخصیت هایی به جامعیت حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نداشته ایم.
وی اظهار داشت: این گزاره دانش فقه سیاسی که در قالب دو شخصیت بزرگ برای ایران تجلی پیدا کرده برای این کشور و جهان تشیع افتخاری بزرگ است.
صفایی بوشهری ادامه داد: شخصیتی مانند امام فقه سیاسی را مدیریت و به آن عینیت بخشیده است و افکارمقام معظم رهبری نیز سال ها از زمان جلوتر است.
وی گفت: چنانچه همه حرکت ها در منظومه ولایتمداری باشد همه چیز جمع شده و ساختار پیدا می کند و اکنون وظیفه شرعی تابعیت از ولی فقیه و ولایتمداری است.
مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی به منظور دیداری سه روزه سه شنبه شب وارد استان بوشهر شد.
دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار، حضور در نشست های شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی ها و شورای اداری، سخنرانی در جمع رئیسان دانشگاه ها، افتتاح سالن کنفرانس شهدای ایرنا و بازدید از مراکز فرهنگی بوشهر از جمله برنامه های مدیرعامل ایرنا در سفر به این استان است.
۶۰۴۳/۷۲۱۲
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت