11:04 1403/03/27

اورژانس بیمارستان غرضی اصفهان بهره برداری شد

صافی – طرح استاندارد سازی اورژانس بیمارستان غرضی اصفهان روز یکشنبه با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسوولان استانی راه اندازی شد.
no-photos

علیرضا افقهی مدیر بیمارستان غرضی در حاشیه این آیین در گفت و گویی افزود: این طرح بر اساس استانداردهای بیمارستان ایمن از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندارد سازی و بازسازی توسعه اورژانس اجرا شده است.

وی گفت: بیمارستان غرضی به عنوان نخستین بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی که استانداردهای بیمارستان ایمن در آن رعایت شده قابل معرفی است.

افقهی توسعه و استانداردسازی را از اهداف اجرای این طرح برشمرد و بیان کرد: برای این طرح تاکنون بالغ بر ۴۰میلیارد ریال و همچنین ۲۶ میلیارد ریال هزینه ساختمانی و حدود ۹ میلیارد ریال هزینه تجهیزات پزشکی و حدود ۱۵میلیارد ریال برای وسایل جانبی هزینه شده است.

اورژانس این بیمارستان با دو هزار و ۲۰۰ متر مربع گستره دارای ۳۰ تخت بیمارستانی و بخش هایی از جمله ایزوله و بستری موقت را داراست.
بیمارستان غرضی یکی از بیمارستان های ملکی مدیریت درمان تامین اجتماعی در استان اصفهان است که در شهریور ۷۵ در شمال شهر اصفهان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

این بیمارستان دارای ظرفیت ۲۵۶ تخت است که تا سال ۸۵ ، ۲۴۱ تخت آن به صورت فعال مورد استفاده قرار گرفت.

این بیمارستان اکنون ارائه کننده خدمات اورژانس ، اتاق عمل ، زایشگاه و مراقبتهای ویژه شامل ICU ، CCU ، Post ccu و خدمات بستری در بخش های داخلی ، جراحی زنان و جراحی مردان شامل جراحی عمومی ، ENT ، چشم پزشکی، ارتوپدی ، ارولوژی ، جراحی ، روانپزشکی ، مامایی ، زایشگاه ، نوزادان و داخلی اعصاب است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت