22:13 1403/03/27

هنوز از شرایط خودم راضی نیستم/هیچ میدانی قابل قیاس با المپیک نیست

no-photos

دارنده دو مدال نقره و برنز کشتی آزاد المپیک معتقد است هنوز به شرایط جسمانی قابل قبول و مطلوب نرسیده و باید همچنان در اردوهای تیم ملی تمرین کند.

کمیل قاسمی در حاشیه اردوی تیم ملی کشتی آزاد به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه مدتی است که با حضور در اردوهای آماده سازی، تمرینات خوب و پرفشاری را پشت سر می گذارم. این تمرینات با هدف آماده سازی تیم ملی برای حضور در رقابتهای جهانی و المپیک ۲۰۲۰ توکیو برنامه ریزی شده که طبق زمانبندی کادر فنی در حال اجراست.

وی افزود: علاوه بر حضور در اردوهای آماده سازی، چند تورنمنت بین المللی و تدارکاتی که در سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی هم هستند پیش رو داریم که امیدوارم بتوانم با حضور در این میادین به اوج آمادگی دست یابم.

آزادکار سنگین وزن اردوی تیم ملی ادامه داد: مدتها به دلیل مصدومیت از تمرینات تیم ملی دور بودم که خوشبختانه در طول برگزاری اردوهای تیم ملی دوباره به تمرینات بازگشتم و اکنون هم در اردوی چهارم مشغول تمرین هستم. اردو به اردو توانسته ام بر سطح آمادگی فنی و جسمی ام اضافه کنم اما هنوز تا اوج آمادگی و وضعیت مطلوب فاصله دارم و فعلا از شرایطم راضی نیستم.

قاسمی خاطر نشان کرد: هدف اصلی تمامی اهالی کشتی، کسب نتایج درخشان در المپیک پیش رو است. به عنوان یکی از ملی پوشانی که تجربه حضور در المپیک را دارم باید گفت این مسابقات شرایط متفاوتی نسبت به تمامی میادین بین المللی دارد. تمامی کشورها چهار سال سرمایه گذاری می کنند و با یک چشم انداز بلندمدت، خودشان را برای فتح قله المپیک مهیا می سازند.

وی اظهار داشت: طبیعتا ما هم تلاش می کنیم نسبت به المپیک قبلی نتایج بهتری بگیریم. البته تیم ملی و داشته های آن نسبت به المپیک قبلی تفاوت فراوانی کرده و خیلی از بچه های تیم قبلی در ترکیب تیم آتی نیستند. البته این جابجایی ناگزیر است و حالا باید تیمی متشکل از باتجربه‌ها وجوانان مهیای حضور در المپیک شوند تا دوباره پرچم ایران را در این آوردگاه بزرگ جهانی به اهتزاز در آورند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت