21:20 1403/03/27

خراسان شمالی میزبان رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی آسیا شد

no-photos

تهران – ایرنا – سرپرست فدراسیون کشتی از برگزاری رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی آسیا در استان خراسان شمالی در سال آینده خبر داد.

به گزارش ایرنا، «حمید بنی تمیم» امروز (یکشنبه) در دیدار با «کوروش بهادری» مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی افزود: در این جلسه با توجه به علاقمندی شجاعی استاندار خراسان شمالی و هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و پهلوانی و فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی مقرر شد تا رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی آسیا را سال آینده در این استان برگزار کنیم.
وی تصریح کرد: هماهنگی اولیه در این زمینه صورت گرفت و قرار شد پس از برگزاری جلسه میان متولیان امر از جمله وزارت ورزش و «محسن مهرعلیزاده» و «علیرضا حیدری» رییسان فدراسیون های جهانی زورخانه ی و کشتی پهلوانی، مکاتبات لازم را در این راستا با اتحادیه جهانی کشتی و شورای کشتی آسیا انجام دهیم.
وی تاکید کرد: همچنین مقرر شد امسال رقابت های کشتی باچوخه در گود زینل خان اسفراین در روز ۱۴ فروردین ماه با دعوت از سه کشور خارجی به صورت بین المللی برگزار شود که تفاهمات لازم در این زمینه صورت گرفت.
ورزشی**۱۰۶۷**۱۵۹۷
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت