13:35 1403/03/28

افزایش نرخ انواع سکه طلا در بازار تهران

no-photos

تهران- ایرنا- معامله گران بازار طلا امروز(یکشنبه) شاهد افزایش قیمت انواع مسکوکات طلا بودند به شکلی که هر قطعه سکه تمام چهار میلیون و ۱۲۰ هزار تومان عرضه شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، در بازار تهران هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم سه میلیون و ۸۸۰ هزار تومان، هر نیم سکه ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان و هر ربع سکه یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان فروخته شد و بهای هر سکه گرمی به ۷۵۰ هزار تومان رسید.
در بخش مصنوعات طلا نیز هر مثقال طلا یک میلیون و ۵۶۶ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۳۶۱ هزار و ۵۰۰ تومان ارزش گذاری شده است.
بهای جهانی هر اونس طلا حدود ۱۳۱۷ دلار قیمت دارد.
در بازار ارز، صرافی های بانکی امروز را با نرخ ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان بابت هر اسکناس دلار آمریکا و ۱۳ هزار و ۲۵۰ تومان بابت هر یورو آغاز کردند اما در میانه روز این نرخ ها به ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان در هر دلار و ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان در هر یورو افزایش یافت.
دیروز در سامانه سنا میانگین فروش هر یورو ۱۳ هزار و ۶۳۶ تومان و هر دلار آمریکا ۱۱ هزار و ۵۸۹ تومان بود؛ در سامانه نیما حواله هر یورو به طور متوسط ۹ هزار و ۷۰۶ تومان و هر دلار ۸ هزار و ۲۶۲ تومان بود.
نرخ ها در سامانه سنا بیانگر معاملات انجام شده توسط بانک ها و صرافی‌های مجاز کل کشور است و در سامانه نیما حواله های ارزی مبادله می شود.
اقتصام*۲۰۲۵ ** ۲۰۲۳
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت