16:34 1403/03/28

ضرورت شناسایی و رفع کانون های نارضایتی مردمی در دستگاه های دولتی

صافی – معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت شناسایی و رفع کانون های نارضایتی مردمی در دستگاه های دولتی تاکید کرد.
no-photos

صبح امروز چهارشنبه علیار راستگو معاون سیاسی و امنیتی استاندار در جشن پایان گازرسانی شهرستان ملکان بر تقویت انسجام و وحدت و همچنین شناسایی و رفع کانون های نارضایتی مردمی در دستگاه های دولتی تاکید کرد.

راستگو افزود: دولت تدبیر و امید با توجه به شرایط و مباحث امروز بین المللی تاکید ویژه بر رضایت مندی مردم و اتحاد ملی داشته و از این رو انتظار می رود مسئولین دستگاههای دولتی این دو مقوله مهم را مدنطر قرار دهند.

وی با بیان اینکه کانون های نارضایتی مردم در دستگاه های دولتی باید شناسایی و در جهت رفع آنها تلاش شود اظهار کرد: رفع نارضایتی مردم علاوه بر شتاب در توسعه و عمران کشور می تواند در افزایش اقتدار و ثبات نظام جمهوری اسلامی نیز تاثرگذار باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در ادامه به خدمات گسترده نظام جمهوری اسلامی طی ۴ دهه اخیر اشاره کرد و گفت:خدمات نظام در طی چهل سال اخیر در حوزه های مختلف قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.

وی استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را شعار اصلی نظام دانست و به هزینه های شعار استقلال پرداخت و گفت:جمهوری اسلامی برای عمل به شعار استقلال و قطع دخالت بیگانگان در کشور هزینه های زیادی پرداخت کرده و ۱۷۰ هزار شهید ترور و بیش از ۲۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تقدیم نموده است.

راستگو افزود: در بحث جمهوریت نظام نیز حضور مردم در انتخابات های مختلف و مشارکت در مسائل اجرایی و عمرانی کشور طی ۴ دهه گذشته اتفاق افتاده است.

وی در ادامه تخصیص اعتبار پایدار به روستاهای فاقد دهیاری و مناطق حاشیه نشینی را از اقدامات دولت تدبیر و امید ذکر کرد و گفت: برای نخستین بار در جمهوری اسلامی، اعتبارات پایدار به روستاهای فاقد دهیاری داده می شود و همچنین در بحث مناطق حاشیه نشینی و بویژه بافت های فرسوده طرح بازآفرینی اجرایی شده است.

راستگو افزود: در نخستین مرحله بیش از ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای بافت های فرسوده استان تخصیص یافته است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت