15:28 1403/04/06

پاکستان در تورنمنت بین المللی ووشو ایران شرکت می کند

no-photos

اسلام آباد – ایرنا – تیم ۲۴ نفره ووشو متشکل از نمایندگان مرد و زن پاکستان قرار است در یک تورنمنت بین المللی به میزبانی جمهوری اسلامی ایران شرکت کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پایگاه خبری روزنامه 'دی نیوز' پاکستان امروز گزارش داد: قرار است تورنمنت بین المللی ووشو در شهر زاهدان ایران از ۱۰ تا ۱۳ اسفند ماه آینده (۱ تا ۴ مارس) برگزار شود.
اکثر اعضای تیم اعزامی پاکستان از ایالت بلوچستان این کشور انتخاب شده اند علاوه بر این دولت ایالتی بلوچستان تیم مذکور را اسپانسر کرده است.
'ملک افتخار' رئیس فدراسیون ووشو پاکستان در گفت وگو با رسانه های محلی گفت: فدراسیون ایالتی بلوچستان نقش محوری برای اسپانسر نمایندگان اعزامی به رقابت های بین المللی در ایران را ایفا می کند.
وی افزود: اردو ۱۵ روزه برای نمایندگان ووشو در شهر کویته برگزار خواهد شد و سپس اعضای تیم از مسیر زمینی کویته به منطقه مرزی تفتان (گذرگاه میرجاوه) به زاهدان سفر خواهند کرد.
این مسئول پاکستانی گفت: پاکستان قرار است در سال جاری مسابقات دوستانه را با کشورهای هم مرز برگزار کند که محل برگزاری آن شهر لاهور خواهد بود.
آساق*۲۷۴**۱۶۶۳**
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت