10:57 1403/03/28
رئیس اداره فنی راهداری آذربایجان‌شرقی:

۱۳ راهدارخانه بین‌راهی آذربایجان‌شرقی بهسازی شد

صافی نیوز – تبریز- رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۳ راهدارخانه بین راهی در استان بهسازی شد و ۳ راهدارخانه نیز در مرحله مکان یابی برای احداث است.
no-photos

به گزارش صافی، غلامرضا رسول زاده، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این راهدارخانه ها برای استقرار و ارایه خدمات بهتر در ایام مختلف سال به نیروهای راهداری و در مواردی به نیروهای هلال احمر، پلیس راه و مسافران در راه مانده بهسازی شده است.

وی اظهار داشت: امسال پلیس راه های مرند و خداآفرین نیز احداث و بهسازی شده و نگهداری و تعمیرات ضروری ۸ باب پلیس راه بین راهی، برنامه ریزی برای احداث قرارگاه پلیس راه استان در شهرک خاوران و توسعه محوطه پایانه مرزی جلفا به مساحت ۱۵ هزار مترمربع انجام شده است.

رییس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه تعداد کل پل های عابر پیاده در حال بهره برداری در سطح استان ۳۶ دستگاه است، گفت: از این تعداد ۲۱ دستگاه قبل از سال ۹۲ توسط اداره کل راه و شهرسازی (راه و ترابری سابق) و ۱۵ دستگاه توسط اداره کل راهدای و حمل و نقل جاده ای استان احداث شده است.

رسول زاده، ادامه داد: پل عابر پیاده مکانیزه محور بناب – مراغه نیز در تقاطع محله دیزج بناب با اعتبارات سازمانی با بیش از ۱۶ میلیارد ریال در سال ۹۷ احداث و بهره برداری شده است.

وی یادآوری کرد: اولویت های احداث پل عابر پیاده در استان با توجه به فراخوان عمومی منتشره در اواسط تیر سال ۹۸ از سوی سازمان راهداری و حمل  و نقل جاده ای در سایت این اداره کل قابل مشاهده و در دسترس عموم قرار دارد و کلیه سرمایه گذاران  بخش خصوصی (اعم از شرکتها، کارخانه ها، کارگاه های تولیدی صنعتی و خدماتی، کانونهای تبلیغاتی و خیرین پل ساز) می توانند با مراجعه به اداره امور بازرگانی اداره کل راهدای و حمل و نقل جاده ای استان نسبت به دریافت اطلاعات تکمیلی و ارائه پیشنهاد اقدام کنند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت